środa, 11 lipca 2007

Pewien eksperyment i efekt

W efekcie eksperymentu (czy można wytrzymać bez robótek) moja bluzka z Sonaty czerwono-bordowej dziś wygląda tak:


a powinna być skończona.

Fotka zrobiona wieczorem i przy świetle sztucznym nieco przekłamuje kolor. To, co widać na fotce jest złamane kolorem bordowym.
Poprzednio fotka robiona była w chwili przebłysku słońca i też nie oddaje prawidłowo tego koloru.
Może skończoną bluzkę uda mi się zrobić przy takim świetle, aby kolor był bardziej prawdziwy.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Gość: Motylek, 198.107.12.*
    2007/07/11 22:22:46
    BARDZO podoba mi się splot, albo może połączenie dwóch (???), o kolorze nie wspominająć. Czekam niecierpliwie na efekt końcowy.
    -
    izuss1
    2007/07/12 10:21:58
    splociku - moje doświadczenia wskazują, że tej włóczce ABSOLUTNIE nie da się zrobić zdjęcia oddającego kolor ;) próbowałam wielokrotnie i albo wychodziła wściekła czerwień (a wiesz przecież, że taki kolor to nie jest) albo mi jakieś błękity wyłapywało... ostatecznie trochę pooszukiwałam w PS'ie ;)
    bluzeczka zapowiada się super! i chyba coś jest w tym kolorze, że przyciąga sploty "serduszkopodobne"
    pozdrawiam - iza
    -
    fusilla
    2007/07/14 08:03:23
    W przelocie do Szklarskiej Poręby serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń