sobota, 14 lipca 2007

Bluzka czerwono-bordowa jest gotowa

Właśnie skończyłam bluzkę z czerwono-bordowej Sonaty.
Robiłam ją na okrągło i do wykończenia miałam tylko zabezpieczenie i ukrycie (słownie: czterech) końców nitek - początkowej, końcowej i tych z połączenia.

Sonatę przerabiam na drutach nr 3, ponieważ robię oczka bardzo luźno.
Miałam 200g włóczki, zostało mi 70g, a rozmiar niemały jak widać.
Jeśli w sklepiku będzie ten kolor, na pewno dokupię i zrobię coś z rękawkami, może do kompletu.

Skończona wygląda tak:


Nie wiem ile dokładnie zrobiłam zdjęć (dużo), ale teraz kolor jest idealny.

Jest to niesamowita frajda, zrobić bluzkę tak, aby nie trzeba było zszywać.
Szkoda (!), że nie wpadłam na taki pomysł wcześniej, ale jak się zwykło mówić: "lepiej późno niż wcale".

Teraz  ogarnęła mnie chęć na tego typu bluzeczki i kolejna, którą będę kombinować z nowej włóczki, też będzie robiona na okrągło.

Nie fajnie zrobi się jesienią, oj nie fajnie, gdy będzie problem z wykonaniem sweterka (zszywanego), ale pewnie coś wymyślę, że szycia będzie niewiele.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    agawnuk
    2007/07/14 16:54:10
    Bluzka bez zszywania - znam tą frajdę z autopsji. W czerwcu zrobiłam na podobnej zasadzie bluzkę w ażurowo-strukturalne zygzaki. Zostało mi jeszcze ok. 550 g włóczki na rozpinany sweterek do kompletu, ale cały czas nie mam jasności jak ma on wyglądać aby powstał ładny bliźniak.
    -
    splocik
    2007/07/14 20:04:03
    Aga - w czerwcu, też zrobiłam bluzeczkę bez zszywania.
    Czy mogę gdzieś zobaczyć Twoją bluzkę?
    Może Ci coś podpowiem?
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2007/07/15 09:13:32
    Piszę poraz drugi,nie wiem czemu nie poszło.Ekstra bluzka jak u Splocika zwykle ciepła.Mój rozmiar 48 min.szerokie plecka i bioderka.W sumie całe życie jestem z gatunku puszystych,2 lata temu odeszło ze mnie 12kg kochanego ciała.Też kończę kombinowany topo-bluzkę.Z dwóch topików
    wzięłam wzory na szydełku i kombinuje.Chyba z 30 razy już mierzyłam.Trochę bambaryłowate wychodzi ale mnie cieszy,bo to pierwsze.Pozdrawiam nie ciepło,bo już upały które mnie dobijają.
    -
    hrabina.e
    2007/07/15 18:41:18
    Kolor bardzo mi się podoba, wzór - jeszcze bardziej. Teraz jestem na etapie poszukiwania ładnej letniej bluzeczki w podobnym odcieniu; marzę, że kiedyś zrobię coś na drutach, co da się nosić:) póki co... podziwiam innych.

    pozdrawiam
    -
    splocik
    2007/07/17 08:15:00
    Urszula - czasami zdarza się pisanie dwa razy, ale to chyba nie problem?
    Dziekuję za miłe słowa. Czekam na fotki Twojej bluzki.

    Hrabina - właśnie ten kolor przyciągnął w sklepie mój wzrok, ale po kupieniu włóczki długo zastanawiałam się, co z niej zrobić. Teraz jestem zadowolona.
    Kochana, bierz się za ażurki, one są dobre na upały.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    agawnuk
    2007/07/17 17:53:30
    Nie prowadzę własnego bloga więc skoro rozpoczęłam ten wątek to wstawiłam swoją wersję "bluzeczki na okrągło" na Fotoforum (nie wiem kiedy się tam pojawi ponieważ jestem tam nowa). Pozdrawiam agawnuk.
    -
    splocik
    2007/07/17 19:53:57
    Aga - widziałam bluzeczkę w galerii. Jest śliczna!
    Napisz nowy post i pod oknem edycji postu wykonaj "Dołącz zdjęcia".
    Odszukaj i wybierz opcję "ostatnio dodane" a następnie pod fotką klikasz na "dołącz". Na koniec klikasz "Wyślij".
    Nie powinno być problemu, ale jeśli sobie nie poradzisz - puść do mnie maila.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    dawka93
    2007/09/06 07:23:12
    Fajna bluzeczka, mogę prosić o opis wykonania takiego cuda ?
    -
    splocik
    2007/09/06 09:04:08
    Dawka - o tym, jak wykonywałam bluzkę, pisałam w lipcu.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń