wtorek, 27 czerwca 2006

Kupione i co dalej?

Wczoraj zajrzałam do pobliskiej pasmanterii.
Lubię tam wchodzić, choć nie zawsze coś kupię.
Lubię popatrzeć na włóczki i porozmawiać o robótkach - pracują tam (na zmianę) dwie sympatyczne panie.
Zwykle, gdy pooglądam włóczki, idę do domu i myślę nad projektem. Później, najczęściej następnego dnia, wracam do sklepu i wybieram jedną z "upatrzonych" włóczek. Dalej to już wiadomo - robię to, co zaplanowałam.
Wczoraj było inaczej.
Nie mogłam oderwać wzroku od włóczki w ulubionym kolorze. Krótko pomyślałam i zdecydowałam - kupuję 3 motki "Sonaty".


Teraz myślę, co z tego wykombinuję.
Czy będzie to topik czy bluzeczka?
Z pewnością toto będzie ażurowe.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    moteczek
    2006/06/28 23:09:19
    Już widzę tę ażurową błękitną bluzeczkę.
    A topik także będzie śliczny.
    Również lubię błękit.
    Proszę napisz jaki jest skład tej "sonaty", czy tam jest bawełna?
    Pozdrawiam
    -
    splocik
    2006/06/29 07:52:31
    Moteczku - ta włóczka zawiera 70% bawełny i 30% wiskozy. Wiskoza jes biała i połyskująca - daje fajny efekt.
    Wskazana numeracja drutów - 3 oraz 3,5. Ja wykonuję dzianinkę na drutach nr 3, bo z reguły robię luźno.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    moteczek
    2006/06/29 15:04:28
    Dzięki za informcję. Chcę wykonać wiosenno-letni sweterek i poszukuję odpowiedniej włóczki; szczególnie zależy mi na bawełnie. "Sonata" spełnia moje wymogi. Jeżeli Ty planujesz bluzeczkę lub topik, to ażurowy sweterek także będzie z niej dobrze wyglądał. A zatem do roboty!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń