wtorek, 25 czerwca 2024

Bombka dekoracyjnie ubrana - w czerwcu

W tym miesiącu było trochę supłania i tym supłaniem ubrałam bombkę.
Choć zabawa dotyczy Małych Dekoracji, to z powodzeniem można wykonywać dekoracje większych rozmiarów.

Moja bombka nie należy do małych, ale nie jest też duża.
Ma średnicę 10 cm i by ją ubrać, trzeba było tych supełków trochę nakręcić.
Wiadomym jest dla znających mnie dłużej, że lubię proste wzory, jeśli chodzi o frywolitkę.
Może kilka razy pokusiłam się o wykonanie czegoś według wzorów trudniejszych, podpatrzonych w sieci, ale tego jest niewiele.
Sama tworzę wzory proste i powstają one "na gorąco" - z okrążenia na okrążenie.

Bombka ma ubranko proste, bez zbyt dużej ilości pikotek.
Tak wygląda z dołu...


tak - z góry... (przywiązałam tymczasowo sznureczek do zawieszenia) 


a tak wygląda z boku.


Patrząc na tę bombkę, dochodzę do wniosku, że powinnam bardziej skupić się na wzorze widzianym właśnie z boku, bo dół i góra są mniej widoczne, gdy bombka wisi. 
Może kiedyś, przy innej okazji wprowadzę tę myśl w czyn.

Tymczasem ta bombka powędruje do galerii zabawy Małe Dekoracje, w podsumowaniu czerwca.
 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

20 komentarzy:

  1. Rewelacja, zawsze mi się podoba.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. I agree with your assessment, but it is certainly beautiful and you can hang it higher up so that at least the bottom is visible :-)
    It is a skill to be able to create designs on-the-go! Wonderful!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muskaan - dziękuję :)
      Masz rację z tym powieszeniem wyżej. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Frywolitka jest mi całkiem obca, ale nie ukrywam ze ta bombka mi się podoba. Biały zawsze wygląda bardzo elegancko !! Niezwykle Ci się udało to ubranko !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Może faktycznie z boku przydałoby się więcej zapełnienia, ale i tak bombka wygląda ślicznie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Pewnie kiedyś coś pokombinuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Śliczna bombka. Sprawia wrażenie delikatnej i lekkiej. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo - dziękuję :)
      Taka właśnie jest. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Podziwiam Twoje frywolitkowe umiejętności! Gdyby tę bombkę powiesić wysoooko na choince, to właśnie jej dół by się odpowiednio prezentował ;) Pozdrawiam i nieustającej weny życzę :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Mam nadzieję, że bombka trafi do domu z dużą choinką, by mogła zawisnąć wysoko. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Cudowna bombeczka! podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna frywolitkowa ozdoba bombki.

    OdpowiedzUsuń