niedziela, 10 marca 2024

Frywolitkowe koszulki na jajka - do zabaw wielkanocnych

W zabawach wielkanocnych - Pascha 2023-2024 oraz Od WN do WN, to już ostatnie jajeczka ubrane we frywolne koszulki, ponieważ zabawy kończą się z końcem marca.

Miało być jedno jajko ubrane w koszulkę błękitną jak niebo, gdy zaświeci słonko, ale... powstała jeszcze druga koszulka, więc ostatecznie są dwa ubrane jajeczka. 


Jajko zobaczyło tulipany i wskoczyło do nich - może chciało być kwiatkiem. :)


Drugie jajko otrzymało koszulkę żółtą jak słonko.


Obydwa jajka umościły się w bukiecie tulipanów.


Musiałam je wyciągnąć z bukietu, by zrobić fotkę do zabaw.


Jajka posyłam do zabaw wielkanocnych;

- u The Primitive Moon - mimo, że organizatorka przerwała zabawę, to ja zrealizowałam mój plan w tej zabawie

u Katarzyny  

Wszystkie jajeczka, które ubrałam w ramach zabaw wielkanocnych.


O pracach haftowanych, wykonywanych w ramach tych zabaw, pisałam TUTAJ.

Bardzo dziękuję Katarzynie i The Primitiwe Moon za zorganizowanie zabaw, chociaż ta druga zabawa została przerwana - szkoda.

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

30 komentarzy:

  1. Bajeczne jajka, cudnie je ubrałaś, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie obrałaś kolejne jajeczka. Jak dla mnie to to niebieskie jest fajne , bo żółtego koloru nie lubię, ale niesamowicie pięknie wyglądają te Wszystkie jaja czyli ostatnia fotka.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Ale słoneczniki lubisz?
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Ależ masz cudny komplet frywolnych jaj! mnie zachwycają:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Moja jest tylko ta ostatnia piątka; wszystkie ponad nimi poszły do ludzi. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Podziwiam cię za te wszystkie frywolitkowe prace

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw jajeczek stworzyłaś, splociku. Nieustannie podziwiam frywolitkę (w każdym wydaniu). Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, you have been busy! Beautiful collection 💕💕💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muskaan - dziękuję :)
      Zajęło mi to cały rok, ale zostały mi tylko te z ostatniego rzędu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Piękna kolekcja jajeczek frywolnych.Czy wzory sama wymyślasz?
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Koszulki na jajka zrobiłam według własnych pomysłów, tak z okrążenia na okrążenie.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Wszystkie jajeczka pięknie Ci wyszły☺️☺️ pozdrawiam ciepło ☺️☺️

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne 🤩 Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękne są te jajeczka i patrząc na te sploty oczami laika wydają się strasznie skomplikowane.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwio - dziękuję :)
      Każde zajęcie wydaje się skomplikowane, póki sami nie zaczniemy tym zajmować się. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Piękna kolekcja ubranych we frywolitki pisanek :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne jajka. Dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń