poniedziałek, 19 lutego 2024

Dwie plus jedna - frywolitki

Przy świetle sztucznym mogę pracować czółenkami i w związku z tym wieczorami powstają frywolitkowe drobiazgi.
Na chwilę wróciłam do śnieżynek i powstały dwie prawie jednakowe.
Prawie, bo różnią się niezauważalnie i tylko ja wiem, w którym miejscu jest różnica.


Powstała też jedna trochę według schematu zapisanego kiedyś, nie pamiętam skąd, a trochę po mojemu. 


Rzadko robię ze schematu tak od początku do końca, ale zdarza się.
Częściej zaczynam robić według schematu, a potem dodaję coś swojego, jednak najczęściej robię bez schematu i bez wcześniejszego projektu, a to co robię powstaje z okrążenia na okrążenie.

Cała trójka poczeka na swoje przeznaczenie.


I tym razem śnieżynki trafiają do galerii zabawy Małe Dekoracje - pojawią się w podsumowaniu lutowym.

 
Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

20 komentarzy:

  1. Sliczniutkie są.Masz talent w rączkach,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają takie śnieżynki. I kiedyś i teraz jest to dla mnie jedna ze wspanialszych ozdób. A Tobie Splociku wychodzą naprawdę śliczne śnieżynki. Uściski

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo słodkie i delikatne śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne te śnieżynki i choć frywolitki nie umiem to lubię ją podziwiać. Będą na pewno super wyglądać na choince.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. These are all lovely! Regards 💙

    OdpowiedzUsuń
  6. Śnieżynki ślicznie Ci wyszły, bardzo ładne wzory:) Pozrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. AnilinaAno - dziękuję :)
      Zapraszam również do mojego pierwszego blogu. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Twoje frywolitki jak zawsze są śliczne :) Wiem, że to kwestia wprawy i dla Ciebie łatwizna, skoro możesz sobie w trakcie zmieniać wzór, ale dla mnie to za trudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. El - dziękuję :)
      Lubię tworzyć cos swojego, dlatego czasami robię to od początku do końca, a czasami łączę w wzorem gdzieś napotkanym.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Cudne są, podziwiam perfekcyjne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne, no i twórcze, tylko patrzeć jak będziesz publikować swoje wzory 😍👏👏👏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galeria zamka - dziękuję :)
      Nigdy nie zapisywałam moich wzorów i chyba tak pozostanie.
      Mogą być inspiracją dla innych, do tworzenia swoich podobnych wzorów.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Śliczne frywolitkowe śnieżynki.

    OdpowiedzUsuń