środa, 14 lutego 2024

Zainspirowało mnie serduszko frywolitkowe

Zainspirowało mnie serduszko, które zobaczyłam u Muskaan (TUTAJ) i wykonałam cztery kolorowe maleństwa.
U Muskaan serduszko ma dwa kwiatki, ja zastosowałam jeden kwiatek.

Skończyła mi się nitka czerwona, więc sięgnęłam po czerwoną ze srebrną domieszką.


Na jasnym tle ta czerwień wygląda trochę inaczej niż na tle blatu biurka.


Jak wyżej, tak i w tym żółtym serduszku dodałam dwa kółeczka na boku pod kwiatkiem.


Tu do zdjęcia odwróciłam serduszko i jak widać kwiatek może również być po stronie prawej, w zależności od potrzeby. 


W tym serduszku kwiatek umieściłam centralnie. 


Serduszka razem na jasnym tle.


Razem na ciemniejszym tle i tu niebieskie serduszko ma kwiatek jak inne, z lewej strony.
 

I na koniec serduszka w układzie koniczynki czterolistnej. :)
 

Jeszcze nie wiem, jak wykorzystam te serduszka, ale na pewno znajdę dla nich odpowiednie zagospodarowanie. 

O tych moich serduszkach napisała Muskaan - TUTAJ.

Kiedyś opisywałam wzory czy inne działania wykonywane przy pomocy drutów, tworząc różne dzianiny, ale od dawna zaprzestałam umieszczania opisów i instrukcji wykonania czegokolwiek.
Jednak tym razem robię wyjątek na prośbę Muskaan i dodaję schemat wykonania żółtego serduszka. 

Nitka Altin Basak Maxi - Nm17/3, metraż 565m/100g.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

18 komentarzy:

  1. Bardzo piękne i oryginalne serduszka ,zdolna jesteś.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Tak jakoś wyszło, że kiedyś nauczyłam się frywolitki.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. W każdej wersji ten kwiatuszek pasuje, śliczne serduszka

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te Twoje frywolne serduszka, ale móc co chcesz ale to czerwone podoba mi się najbardziej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Tak to już jest, że serce zawsze kojarzy się nam z kolorem czerwonym, ale robótkowe serca mogą być w różnych kolorach. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Oh, wow, these are all so cute!!! I Love your tweaks and thank you so much for playing with the pattern 💗💗💗
    May I share one photo and a link to your post in my blog? I would love to share these with my readers, too.
    Many thanks, once again 😍

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muskaan - dziękuję :)
      Cieszę się, że podobają się Tobie moje wersje serduszek. :)
      Proszę bardzo, wybierz zdjęcie i możesz je udostępnić w swoim wpisie, będzie mi miło. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękne! Podziwiam i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Galeria zamka - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Bardzo piękne, delikatne serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i na pewno szybko znajdą swoje miejsce w Twoich pracach. Podziwiam szczególnie to żółte serduszka. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Niekiedy różne drobne wytworki muszą poczekać na swój czas, ale taki czas zawsze nadchodzi. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Fanie takie serduszko mogłoby wyglądać jako ozdoba karteczki. Podziwiam cierpliwość do takich mały projektów. Pozdrawiam ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu - dziękuję :)
      Na pewno będą w jakiś sposób zagospodarowane. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń