środa, 9 listopada 2022

Zakładek frywolnych ciąg dalszy

Zakładki, o których pisałam wcześniej - TUTAJ, otrzymały ogonki z chwościkiem.
Wyglądają teraz jak prawdziwe zakładki. :)))


Wykonałam kolejne zakładki stosując te same kółeczka i łuki, ale w innym układzie.
Poprzednie miały kółeczka na zewnątrz, a w tych kółeczka są w środku.


W tej dwukolorowej widać to lepiej.


Obie razem - dwukolorowa jest o jedno kółeczko krótsza.
 

Obie pary w ustawieniu kolorystycznym.


Tu ustawione parami, ale według wzoru - efekt jest bardzo różny, jak widać 


W kolejce do prezentacji czekają zakładki wykonane tym samym wzorem, ale w różnej kolorystyce. :)

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

10 komentarzy:

  1. Jak już wcześniej pisałam kocham i podziwiam frywolitkę w każdej postaci , a zakładki uwielbiam wszelakie więc jak dla mnie świetne są obie, choć bardziej mi się podobają jak kółeczka mają na zewnątrz.
    Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Robiłam próbę i wychodzi na to, że mi też bardziej podobają się kółeczka na zewnątrz.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Piekna sztuka frywolna.Zakladki robią wrażenie, chwosciki bardzo je ubogacają.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Bez chwościków wyglądały jak nie dokończone.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Eleganckie zakładki a chwościki przy nich to jak kropka na końcu zdania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violko - dziękuję :)
      Masz rację z tą kropką. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Kurcze, już tak dawno nie frywolitkowałam, ze zaczynam sie bać czy nie zapomniałam jak sie supła:( ale zakładki masz przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Nie bój się, na pewno nie zapomniałaś, bo supłania się nie zapomina, jak jedzenia zupy. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Gdzieś mam jakieś frywolne Zakładki, w prezencie od kogoś, cudne są!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agato - dziękuję :)
      Wszystko możliwe, że są między nimi i ode mnie. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń