sobota, 26 listopada 2022

Aniołków dzianych sześć

Tak spodobały mi się dziane aniołki (pisałam o nich TUTAJ) i prosty sposób ich wykonania, że zrobiłam ich tyle, na ile wystarczyła mi resztka białej niezbyt grubej włóczki.

Wykonałam je splotem ściągaczowym 1x1, bo taki wydał mi się najlepszy.
Z tej resztówki włóczki wyszło pięć większych aniołków i jeden malutki. 

Foto tylko na biurku, bo pogoda nie sprzyjała by zabrać je w plener. :) 


Tu widać dokładnie różnicę w wielkości aniołków.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

26 komentarzy:

  1. Piekny zastęp janiołów jak mawiała moja znajoma.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne te Aniołki i faktycznie widać że są proste w wykonaniu jak ktoś dzierga na drutach . Chyba do prezentów też by fajnie wyglądały. Kto wie czy sobie też takich nie wydziergam .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Szydełkiem też można takie wykonać.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Śliczne, delikatne aniołeczki. I takie bieluchne. Pomysł z perełką jako głową, jest cudny:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo pomysłowe! Cudne te Aniołeczki :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne są ! i bardzo oryginalne, będą cudownie prezentować sie na choinkach:) pozdrawiam serecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Masz rację - na choinkach, bo zapewne nie zostaną u mnie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Prześliczne są te aniołki! Im ich więcej tym jeszcze piękniej wyglądają, tak razem zebrane :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. A u mnie aniołki nadal czekają w kolejce. Obawiam się, że w tym roku już nie zdążę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - Ty takiego aniołka w mig zrobisz, więc pewnie zdążysz.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Świetne aniołki. Proste w wykonaniu i na pewno będą się ładnie prezentować na choince. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Urocze aniołeczki:) Będą fajną ozdobą choinki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie słodkie maleństwa Splociku😍Tak nie dużo trzeba a tak pięknie się prezentują, miałaś świetny pomysł I coś mi się wydaje że zgapię pomysł.
    Pozdrawiam ciepło:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Ja zgapiłam i podaję pomysł dalej, więc zgapiaj i Ty. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Jak człowiek coś robi z przyjemnością, to aż się trudno powstrzymać. Aniołki są prześliczne. Buziakuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Violko - dziękuję :)
      Właśnie, robi się je łatwo, szybko i przyjemnie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  12. Que bonitos, me encantan, saludos

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marijose - dziękuję :)
      Cieszę się, że się podobają. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń