czwartek, 2 września 2021

Bombka w koronkowej zabawie - 8 miesiąc

Ostatnio nie mam natchnienia na frywolne robótki, a całą robótkową chęć zabierają iksiki stawiane na kanwie, ale o tych robótkach piszę w drugim blogu.  
 
Wykonuję na drutach oraz przy pomocy czółenek tylko prace związane z zabawami, w których biorę udział.
 
Poprzednim razem (TUTAJ) wykonałam dwie śnieżynki, więc tym razem frywolnie ubrałam bombkę.
 



Ubraną w koronkę bombkę zgłaszam do zabawy u  Ani, Justyny i Oli.
A żabkę nakarmię u Ani


10 komentarzy:

  1. To są dzieła sztuki.Świetna bombka.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna ta bombeczka. Na niebieskiej jeszcze nie widziałam frywolnego ubranka, ale muszę przyznać że mi się bardzo podoba.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Dawno temu kupiłam taki komplet - 6 szt. w różnych kolorach.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Frywolne gatki wyszły Ci przepięknie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń