wtorek, 10 sierpnia 2021

Śnieżynki dwie - 7 miesiąc

Jak napisałam TUTAJ, siedząc na działce i czekając, aż "samo się" podleje i rośliny z braku deszczu otrzymają solidną dawkę napoju, kręciłam czółenkami.
 
W efekcie tego kręcenia powstały dwie śnieżynki.
Jedna według schematu wydrukowanego kiedyś z Pinterest-u, a teraz odszukałam go i okazało się, że autorką jest prowadząca blog Daniela.
 



Druga powstała bez większego wysiłku umysłowego.
 


Obie na fotkach jeszcze przed praniem usztywnieniem, którego wymagają ich wymiary - 9,5cm oraz 10,5cm.
 

Obie śnieżynki posyłam do zabawy u trzech wspaniałych Dziewczyn - Ani, Justyny i Oli, ale żabkę karmimy u Ani.



14 komentarzy:

  1. Piękne i rzadko spotykany wzór. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Splociku, piękne i delikatne te śnieżynki, zwłaszcza pierwsza mnie zachwyciła.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie piękne, ale ta pierwsza zachwyca:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne śnieżynki! Wielkie brawa za precyzję!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. No piękne to było podlewania i piękny jego efekt. Cudne frywolne śnieżynki usupłałaś.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Tak to jest na działce, gdy coś może robić się samo, to ja mogę posiedzieć i porobótkować. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Śliczne gwiazdki, frywolitkę zawsze podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń