środa, 21 października 2020

Czteroczęściowy komplet frywolny

Komplet składa się z dwóch bransoletek, wisiorka i kolczyków.
Do wykonanej wcześniej (TUTAJ) granatowej bransoletki, wykonałam kolczyki.
 
 
Ten komplet leżał sobie w szkatułce i czekał...
 

Po jakimś czasie, we wrześniu zrobiłam bransoletkę z łuków, ozdobioną koralikami.


Ponieważ wzór spodobał mi się i fajnie się go wykonywało, a na czółenkach miałam jeszcze granatowe nitki, to tym samym wzorem zrobiłam kolejną bransoletkę.


 
Z końcówki nitek wykonałam kwiatek - wisiorek.  
Właścicielka dopasuje sobie odpowiedni łańcuszek.

Taki komplecik powstał całkiem przypadkiem.

 
Wisiorek i kolczyki jeszcze bez dodatków do zawieszenia. 

 
Kolczyki chyba bardziej pasują do wcześniejszej bransoletki, ale to już właścicielka będzie decydować, co z czym połączyć.


10 komentarzy:

  1. Such a cute set - like stars in a dark night sky!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muskaan - dziękuję :)
      Pięknie to określiłaś.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Elegancki komplet,perełki z granatem super wyglądają, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Też mi się to zestawienie podoba.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Bardzo ładny komplet wyszedł, taki elegancki!
    Motylek

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna frywolna biżuteria! :). Pięknie granat z perełkami wygląda, tak elegancko!:)
    Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Ale z Ciebie ostatnio frywolna dziewczyna.😜 Podziwiam jak zawsze kunszt wykonania.💕

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ninko - dziękuję :)
      Moje ręce nie chcą być bezczynne i ciągle muszą coś kręcić. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń