środa, 13 marca 2019

To niesamowite, ale bardzo miłe

Dziś, gdy wyjmowałam zawartość skrzynki pocztowej, zauważyłam kopertę niezwykłą...


Była to koperta od WOŚP, a w niej wzruszające podziękowania za serduszka, które wysłałam w akcji #SERCEDLAOWSIAKA.



Nie spodziewałam się takiej przesyłki i to wprawiło mnie w zdumienie.
Gdy przeczytałam o akcji, postanowiłam dorzucić swoje serduszka, a wysyłając je,


nawet nie pomyślałam, by oczekiwać na jakiś sygnał zwrotny, ponieważ zrobiłam to od serca.

Przecież w akcji #SERCEDLAOWSIAKA wzięło udział tysiące ludzi... i mogłoby wydawać się niemożliwością rozsyłanie listów z podziękowaniem do wszystkich, a jednak... to NIESAMOWITE!

DZIĘKUJĘ, DZIĘKI, DZIĘKI!

Dziękuję Jurkowi i Sztabowcom za te podziękowania, one ZNACZĄ DLA MNIE BARDZO, BARDZO DUŻO.

Niech Orkiestra gra do końca świata i jeden dzień dłużej. :)

2 komentarze:

  1. Witaj serdecznie. Twoje serduszka są piękne! Domyślam się, że odpowiedź od WOŚP była potężnym zaskoczeniem.To takie serce dla serca.
    Oglądam Twoje piękne prace i pozwolę sobie zostać tu na dłużej.
    Pozdrawiam.
    Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olu - dziękuję :)
      Miło mi, że zaglądasz do mnie i chcesz zatrzymać się u mnie na dłużej. :)
      Zapraszam tu i zapraszam do mojego drugiego bloga.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń