piątek, 4 stycznia 2019

Znów się bawię frywolitką

W zeszłym roku mało robiłam frywolitkowych rzecz (tak mi się wydaje), ale wspaniale bawiłam się i zmotywowana zabawą poznawałam nowe, frywolitkowe kruczki.
Z tego powodu i kilku innych postanowiłam bawić się także w tym roku, na ile mi ręce pozwolą.
Przy okazji zeszłorocznej zabawy powstało trochę ozdób świątecznych, zakładek i moja pierwsza frywolitkowa biżuteria.
Mam nadzieję, że w tym roku także wykonam kilka fajnych rzeczy.

Zgłosiłam zatem, gotowość wykonywania zadań z lekcji prowadzonych przez Justynę i Renię w temacie ogólnym: Kocham frywolitkę.


W blogu Splecione nitki i słowa napisałam o kilku innych zabawach, do których zapisałam się, a także o mojej zabawie Hafty i przysłowia 2 seria, do której zapraszam haftujące osoby.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz