środa, 22 listopada 2017

Kółeczka odwrócone - lekcja #3

Narobiło mi się trochę tych kółeczek.

Najpierw powstał sopelek, tak dla wprawy
Na wierzchołku sopelka jest duży perłowy koralik, zaś na dole sopelek zakończyłam zmniejszającymi się koralikami. Również perłowymi. Pewnie takich sopelków powstanie jeszcze kilka, żeby ten nie był osamotniony na choince.


Następny miał być owad, ale ostatecznie powstała mała zakładeczka z ogonkiem sopelkopodobnym, również zakończona małymi, perłowymi koralikami.


W książce chowa się na jasnym tle.


Na innym tle w książce


Wcześniej robiłam oczka odwrócone (trochę fantazyjnie) przy wykonywaniu zakładek.

Przyszła kolej na różyczkę.
Pierwszą, z cieniowanej, biało-żółtej nitki, zrobiłam bez instrukcji.
Wykonałam bardzo dużo kółeczek, aż w końcu zorientowałam się, że może być ich za dużo.
Różyczka wyszła bardzo pełna i wysoka.



Drugą zrobiłam z dwóch kolorów, by jeden gdzieś tam pojawiał się między płatkami, ale tę różyczkę wykonałam według wskazówek podanych przez Bean.



Obie razem - widać różnicę.


No i oczywiście nie mogło zabraknąć aniołka, wszak zbliżają się Święta.


Nadal powstają śnieżynki, ale nie będzie ich wiele, bo mam inne prace w planie.

Zadanie nr 3 odrobione w zabawie


1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu:

    Gość: Klimju, *.ipv4.supernova.orange.pl
    2017/11/22 18:42:50
    Lekcję odrobiłaś na szóstkę. Sopelek śliczny i bardzo pomysłowy, a jeszcze z innymi będzie na choince wyglądał prześlicznie. Zakładka urocza, a Aniołek broni się sam. Pięknie jest i niech tak zostanie :-) Pozdrawiam serdecznie :-)
    -
    splocik
    2017/11/22 20:13:28
    Klimju - dziękuję :)
    Podoba mi się zabawa sama jestem ciekawa, czy wytrwam do końca. Ponoć jestem uparta, więc...
    Sopelki i aniołki już robiłam w minionych latach, ale wówczas nie stosowałam kółeczek odwróconych.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2017/11/23 09:10:07
    Piękności,myślałam że różyczki na szydełku robione,fajna zabawa,aniołek jednak najsłodszy.
    -
    splocik
    2017/11/23 14:21:16
    Urszula97 - dziękuję :)
    W pierwszym momencie można tak pomyśleć, ale jak widać można zrobić różyczki frywolnie. :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Olka, *.neoplus.adsl.tpnet.pl
    2017/11/25 01:08:54
    Podoba mi się pomysł z wykorzystaniem koralików w zakładce, muszę zapamiętać. Różyczki wyszły pięknie, a aniołek jest przesłodki. No właśnie jeszcze aniołek na BN by mi się przydał:-) Pozdrawiam:-)
    -
    splocik
    2017/11/25 08:36:20
    Olka - dziękuję :)
    Koraliki odpowiedniej wielkości, to doskonały dodatek do wszystkiego.
    Aniołków nigdy nie za wiele, a frywolitkowe wyglądają bardzo delikatnie w porównaniu z wykonanymi innymi technikami.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Karolina S, 91.217.98.*
    2017/12/03 00:37:33
    Rewelacyjne prace frywolikowe, można się nimi tylko zachwycać!
    Pozdrawiam serdecznie:-)
    -
    splocik
    2017/12/03 15:01:11
    Karolino - dziękuję :)
    Staram się :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń