niedziela, 17 grudnia 2017

Frywolitkowych śnieżynek kilka i... coś

Wieczorami sięgam po czółenka i coś tam supłam, czasami z głowy a czasami ze schematów.
Tak powstają śnieżynki, gwiazdeczki, choineczki i pewnie inne drobiazgi też powstaną.

Na tę chwilę mam zrobionych kilka śnieżynek, z których część wykonana jest według nowych schematów krążących w sieci, a część jest powtórzeniem z ubiegłych lat.

Ten wzorek przyjemnie robi się i w choineczkach i w śnieżynkach.
Dlatego powtórzyłam go, bo ubiegłorocznych tego typu już nie ma u mnie.


A oto inne śnieżynki.
Pierwsza i druga, to mój pomysł w trakcie supłania.



Natomiast ta trzecia powstała w oparciu o schemat zaczerpnięty kiedyś z sieci, a przypomniany przez Renię w zabawie frywolitkowej - TUTAJ.


Do Świąt jeszcze kilka powstanie, bo moje zasoby topnieją, gdyż ozdoby rozchodzą się do nowych właścicieli.
Jak tak dalej pójdzie, to moja choinka w tym roku będzie skromnie przyodziana.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu:

    urszula97
    2017/12/18 08:54:54
    zawsze podziwiałam frywolitkę i jej piekno,cudnie tworzysz takie ozdoby,
    -
    splocik
    2017/12/18 15:15:30
    Urszula97 - dziękuję :)
    Ja kiedyś też podziwiałam, choć umiałam frywolitkować, ale musiał przyjść ten czas, gdy mam na nie ochotę.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    daga313
    2017/12/18 17:31:33
    Moja choinka co roku ma sporo szydełkowych ozdób, ale takich pięknych frywolitkowych jeszcze nie. Mam zamiar na przyszły rok się poprawić :)
    -
    splocik
    2017/12/18 20:04:33
    Daga313 - dziękuję :)
    Na wszystko musi przyjść czas, więc na Twoje frywolitki też przyjdzie pora.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Ninka46, *.dynamic.chello.pl
    2017/12/19 16:57:27
    Ja niestety nie frywolitkowa jestem. Przynajmniej na razie, bo splocik kusi mnie swoimi zakładkami, sniezynkami. Tym bardziej,że mogę je podziwiać w realu i zapewniam,że są jeszcze ładniejsze niż na zdjęciu.
    -
    splocik
    2017/12/19 18:51:56
    Ninko - dziękuję :)
    A ja zapewniam Cię, że jeśli zrobisz jedną małą gwiazdeczkę albo śnieżynkę, to wpadniesz po uszy, bo to takie jak krzyżyki uzależniające jest. :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń