środa, 15 listopada 2017

Zakładka "pod muszką"

Myślałam, że chwilowo nie będzie zakładek, a frywolitki będą kręcić się wokół ozdób choinkowych.
Tak się jednak nie stało, bo robiąc coś jako ozdobę, popełniłam błąd, a nie chcąc tego wyrzucać, postanowiłam wykorzystać inaczej.

Tym sposobem powstała biała zakładka z muszką. :)))
Powinnam raczej napisać, że to pan zakładek pod muchą. :)))

Ta sama zakładka bardzo różnie prezentuje się na różnych tłach.
Widać, gdzie jest muszka?

Tło czarne


Tło beżowe

Tło kolorowe



1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu:

    urszula97
    2017/11/16 08:57:35
    widać muszkę,piękny jest pan zakładek,
    -
    splocik
    2017/11/16 10:22:26
    Urszula97 - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Elżusia, *.chomiczowka.waw.pl
    2017/11/30 17:26:24
    Piękna jest ta zakładeczka.Tak patrzę jak zrobiłaś te kóleczka odwrócone podwójne ,ale nic nie wymyśliłam .Widać to dla mnie jeszcze za trudne a bardzo mi się podobają.
    Pozdrawiam ciepło
    -
    splocik
    2017/11/30 18:08:30
    Elżusiu - dziękuję :)
    To akurat nie są kółka odwrócone, ale normalne z pikotkami na jednym boku. Po wykonaniu kółeczka robiłam łuczek z pikotkami , który zahaczałam do wierzchołkowej pikotki kółeczka. Wielkości kółeczek zróżnicowałam, co dało dodatkowy efekt.
    Zrobię fotkę przybliżenia i opiszę.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń