poniedziałek, 14 grudnia 2015

Trzy śnieżynki frywolitkowe

Wykonałam trochę śnieżynek, ale dziś o trzech, ponieważ pozostałe czekają na zakończenie niteczek dołączanych "po drodze".
Dlaczego akurat te trzy?
Otóż, dlatego, że łączy je jeden element wzoru.
Tym elementem jest to, co widać na obwodzie, czyli 3-4 łezki/płatki złączone wspólnym środkiem w wachlarzyk.
Zaś środki całych śnieżynek bardzo różnią się.


Śnieżynka nr 1
Tę śnieżynkę wykonałam dokładnie według schematu zaczerpniętego z sieci.
Jednak na czółenkach miałam chyba grubsze nici niż te, do których tworzony był schemat.
Podczas, gdy środek wyszedł w miarę dobrze, to wachlarzyki  na obwodzie jakby mają za ciasno i falują się. Po zamoczeniu i uformowaniu trochę się wyprostowały.


Śnieżynka nr 2
Postanowiłam wykonać drugą śnieżynkę z wykorzystaniem tego schematu, jednak nie dokładnie, ale z pewnymi zmianami i to widać.
Środek jest nie na 6 ale na 8 płatków.
W efekcie tylko wachlarzyki na obwodzie są dokładnie takie same, jak w pierwszej śnieżynce.


Śnieżynka nr 3
Ta śnieżynka tylko na pierwszy rzut oka jest podobna do poprzednich.
Jednak całkowicie różni się środkiem a także wachlarzykami na obwodzie, które składają się z trzech a nie z czterech.
Ta śnieżynka jest w całości moim pomysłem, w oparciu o doświadczenie nabyte przy poprzednich dwóch.


Pozostało mi jeszcze kilka ozdób do wykończenia i wyprania, by je tu pokazać.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2015/12/14 12:30:30
    Przepiekne, miłe oku.
    -
    splocik
    2015/12/14 14:26:04
    Urszula97 - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    daga313
    2015/12/14 18:49:55
    Przepiękne. Delikatne i perfekcyjne
    -
    splocik
    2015/12/15 07:25:25
    Daga313 - dziękuję :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń