czwartek, 15 sierpnia 2013

Upominkowe serwetki - dla Przyjaciół

Robić upominki, to jedno z najprzyjemniejszych zajęć.

Dla Tym razem zrobiłam kilka małych serwetek, które są już u adresatek i cieszą Ich oczy. :)

Ten motyw tak przyjemnie się robi, że wykonałam niespełna 10 takich serwetek w różnych kolorach i kilka z nich jeszcze czeka na swój czas i swoją właścicielkę.

Jedna już znalazła Tę, która lubi kolor pomarańczowy.



Na właścicielki czekają serwetki w kolorach: zielonym, czerwonym, różowym i błękitnym.

Serwetka biała - ten motyw też robi się przyjemnie, może go jeszcze kiedyś powtórzę w innym kolorze, a może wykorzystam tylko środek... :)



Trzy serweteczki (kolor jasny beż) - podkładki...
Kto twierdzi, że komplet musi składać się z sześciu serwetek?
Moim zdaniem, dwie to też komplet :)))))

Razem...


i osobno...



1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    danfi1
    2013/08/17 09:40:00
    Cieszę się, że znalazłam się w tym gronie :-) Dziękuję Ci kochany splociku za piękną karteczkę i śliczny komplecik podkładek :-)
    -
    splocik
    2013/08/17 15:27:24
    Danfi - a ja cieszę się, że mogłam sprawić Tobie małą niespodziankę :)
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2013/08/18 19:34:20
    są śliczne wszystkie,
    -
    splocik
    2013/08/19 17:10:35
    Urszula97 - dziękuję :) Wszystkie podobają się ich właścicielkom :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń