niedziela, 11 sierpnia 2013

Oj, dzieje się serwetkowo

Idąc za ciosem zrobiłam jeszcze jedną wariację na temat serwetki - inspiracji.

Tym razem serwetka jest mniejsza i mniej podłużna.
Jak w poprzednich wersjach, tak i w tej zastosowane zostały tylko dwa wzorki wzięte z serwetki-inspiracji, czyli listki i siatka, a reszta to moje kombinacje.

Jak widać jest sporo mniejsza od wielkości blatu mojego stolika.


Zrobiłam też serwetkę według schematu otrzymanego od Koleżanki z zaprzyjaźnionego forum.


Serwetki wykonałam z myślą o upominku dla bliskiej osoby - już cieszą oczy właścicielki :)

Zrobiłam ostatnio sporo serwetek, ale nie wszystkie jeszcze są ukrochmalone i uformowane.
Oto dowód, że nie bujam i nie siedzę bezczynnie :))))))))


I ciągle coś na drutach się dzieje :)))

1 komentarz:


  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2013/08/12 13:42:08
    Takie cudowności! :-)))
    Zawiszczę umiejętności!
    -
    urszula97
    2013/08/12 18:33:47
    ojejku, ale produkcja a ja myślałam że ja z tymi łapkami tak narobiłam,ale łapki to nic, czekam na ukrochmalone śliczne serwetki a owalna jest nr 1,śliczna.
    -
    splocik
    2013/08/13 21:16:17
    Fusilla - dziękuję :) Nie zawiszcz, tylko bier się do roboty :)))

    Urszula97 - dziękuję :) Jak mam siedzieć z założonymi rękoma, to wolę coś kręcić, a że kocham druty, a one mnie nawet lubią, więc sterta rośnie w oczekiwaniu na krochmalową wenę :)))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń