wtorek, 23 lipca 2013

Odwrotna kolejność

Najpierw pokazałam drugą wersję serwetki - inspiracji, a teraz pokazuję wersję pierwszą.
Pierwsza wersja czekała na dokończenie, bo ta druga wiązała się z wyjazdem i musiała być wykonana w pierwszej kolejności :)))

Druga wersja bardzo odbiega od inspiracji, za to pierwsza wersja różni się środkiem wykonanym inaczej niż jest to w schemacie, ma także inne zakończenie oraz ma dodany pasek w ażurowym środku, czego nie ma serwetka - inspiracja.
Z serwetki - inspiracji wzięłam tylko ażur ze środkowej części serwetki oraz liście.

Tak prezentuje się moja pierwsza wersja. :)



Aby nie wracać do poprzednich notek (ostatnie dwie), pokażę tutaj serwetkę - inspirację (ta po lewej) i serwetkę - moją drugą wersję (ta po prawej) :)


1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Motylek
    2013/07/24 05:07:51
    Piękna ta biała! Choć podobają mi się też kolorowe serwetki to jednak biel jest nie do pobicia. Jak zwykle mistrzowskie wykonanie!

    Motylek
    -
    urszula97
    2013/07/24 17:32:51
    piękne jak zwykle a z tymi zmianami to bym się zagubiła,Ty czujesz co robisz ,masz to w rekach zdolniacho,pozdrawiam.
    -
    splocik
    2013/07/26 15:44:28
    Motylku - dziękuję :) Ta jasna serweta, to kolor ecru, ale na fotce wyszedł zbliżony do białego, a ja zapomniałam napisać o kolorze. Białe będą w innym terminie - czekają w kolejce do krochmalenia :)

    Urszula97 - dziękuję :) Dla mnie zmiany, to właśnie najlepsza zabawa, ale ostatnio często zaczynam robić własne pomysły. :))

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń