poniedziałek, 1 lipca 2013

"Serwetka inspiracja" - druga wersja

Pierwszą wersję serwetki zainspirowanej tą z poprzedniego wpisu musiałam przerwać, bo zmienił się termin wyjazdu w odwiedziny do tych, dla których miałam zrobić serwetkę na prezent.

Zatem zrobiłam serwetkę w odpowiednim kolorze i... już się spodobała.

Jest to druga wersja serwetki i ta różni się jeszcze bardziej od "serwetki inspiracji".

Tutaj jeszcze w trakcie suszenia - kolor bliski oryginałowi.


Tu już na moim stoliku, który okazał się mniejszy od wielkości serwety, ale u obdarowanych będzie ona miała miejsce na większym stole.


Na tydzień przed wyjazdem okazało się, że zabrakło mi nici na kilka ostatnich okrążeń i w żadnej z pasmanterii nie było dokładnie takich samych.
Wysłałam kilka maili, napisałam na zaprzyjaźnionym forum o problemie i...
problem został rozwiązany dzięki jednej z forumowych Koleżanek, która natychmiast wysłała mi 2 motki potrzebnych nici.
Dzięki tej Koleżance mogłam skończyć serwetkę na czas i podarować w prezencie.
Ślicznie dziękuję Linko za szybką reakcję i pomoc :))

Zostało prawie półtora motka kordonka, więc jeszcze do tej serwety zrobiłam (właśnie skończyłam) dodatek, który po wypraniu i ukrochmaleniu wyślę pocztą :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2013/07/01 20:23:50
    bardzo piękna i oryginalna, któż nie byłby zadowolony, pozdrawiam.
    -
    Motylek
    2013/07/01 21:31:08
    Splociku - zdziwiłabym się, gdyby serwta NIE spodobała si
    (choć ponoć różne są gusta...) - jest nie tylko piękna, ale też perfekcyjnie wykonana! Brawo!
    Motylek
    -
    splocik
    2013/07/03 15:53:45
    Urszula97 - dziękuję :)

    Motylku - dziękuję :) Tak, gusta są różne, ale ten kolor był celowy. :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    alkakz
    2013/07/05 21:27:09
    piękna, a w dodatku w moim ulubionym kolorze. nie robiłam serwet w takich żywych kolorach, ale jak patrzę na Twoją, czuję że muszę spróbować
    -
    splocik
    2013/07/09 21:30:17
    Aalkakz - dziękuję :) Robiłam serwetki w różnych kolorach i przyznam, że białe są piękne, eleganckie, zaś kolorowe mają taki specyficzny urok :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń