czwartek, 26 stycznia 2012

Kwadraty trzy

Gdy nie wyszywam, gdy nie mam żadnej konkretnej robótki, to biorę druty, by zająć ręce i tak bawiąc się w formowanie oczka po oczku tworzę kwadraty.

Wzorki na tych kwadratach powstają z tego, co akurat przychodzi mi do głowy i podczas wykonywania danego okrążenia, w myślach układam sposób przeplatania oczek w następnym okrążeniu i tak do końca tworzenia wzorku.

Ostatnio powstał w kolorystyce wykonanego wcześniej - kwadrat z listkami.


Powstały jeszcze dwa czerwone kwadraty.



Wszystkie kwadraty są w stanie "po zdjęciu z drutów", bez napinania.
Niebawem będą wykorzystane razem z innymi kwadratami, leżącymi w szufladzie i czekającymi na swój czas.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    magnolia,
    2012/01/27 21:39:45
    Splociku ,te Twoje kwadraciki sa co raz to inne ciekawam ogromnie co z tego powstanie ,osobiscie mam jaks wizje dziela ale poczekam na ostateczne wynik,pozdrawiam serdecznie magda;)
    -
    urszula97
    2012/01/28 18:05:35
    Piekne,może narzuta będzie?
    -
    Babcia Ela
    2012/01/31 21:50:46
    No tu splociku sa nowe wpisy i dalej kwadraty robisz w zwiazku z tym podejrzewam ze to bedzie narzuta , Ale ja jestem nie cierpliwa , Wiesz to by byl dobry pomysl zeby wykorzystac resztki wloczki , Czekam na koncowy efekt Twojej pracy
    -
    Babcia Ela
    2012/02/01 09:38:52
    To znowu ja splociku . zastanawia mnie ta ciemna nitka , jakie ona ma spelnic zadanie Przesylam pozdrowienia Bede sledzic ta prace
    -
    splocik
    2012/02/01 16:46:19
    Magnolia - dziękuję :) Część kwadratów już dawno została zagospodarowana – pisałam, a część jeszcze leży w szufladzie i włąśnie do nich dokładam następne [hi hi]

    Urszula97 - dziękuję :) Narzuta, to też dobry pomysł :))

    Babciu Elu - ja jeszcze sama do końca nie wiem, co z nich będzie. Robiłam je z myślą o poduchach - podobnych do tych z notki wskazanej w odpowiedzi dla Magnolii, ale o narzucie też myślałam, tylko narzuta, to raczej inne kwadraty :)
    Ta ciemna nitka, to chwilowe zakończenie :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Babcia Ela
    2012/02/01 19:40:23
    Splociku nie widzialam tych poduch sa sliczne Pozdrawiam ;)
    -
    splocik
    2012/02/02 08:57:58
    Babciu Elu - dziękuję :) Ty po prostu jeszcze tam nie dotarłaś :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń