wtorek, 3 stycznia 2012

Może zacznę od choineczek

O tym, co zrobiłam jeszcze w minionym roku napiszę po kolei - a zacznę od choineczek.

Zobaczyłam gdzieś w sieci, ale skleroza postępująca zapomniała gdzie to było, a zapisać też nie zapisała!!!
Zobaczyłam płaską choineczkę robioną na drutach, a że były jeszcze dwa wieczory do Wigilii, to korzystając z mojej fotograficznej pamięci spróbowałam zrobić i wyszło mi tak, jak widać.

Zrobiłam dwie choineczki, a ponieważ lubię kombinować, to pokombinowałam trochę i wyszły jeszcze dwie ozdoby - dzwon i dzwonek, ale skleroza zapomniała o dzwonkowych serduszkach.


Co tam..., można wyobrazić sobie, że serduszka schowane są w dzwonkach, a na przyszłe Święta uzupełnię - będą dzwonkowe serduszka z koralików.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    urszula97
    2012/01/03 09:48:27
    2 dni przed świętami,ale tempo, link do wzoru choinek jest u Antoniny ale dobrze za pamietałaś .Pozdrawiam.
    -
    hrabina.ee
    2012/01/03 18:55:10
    Są śliczne! i choinki i dzwonki i powiem ci, że wcale nei pomyślałam, że brakuje im serc:)

    Anka
    -
    splocik
    2012/01/04 08:12:19
    Urszula97 - dziękuję :) Choineczki nie są duże - dwie (a przy większej wprawie więcej) w jeden wieczór swobodnie i z luzem da się zrobić :)

    Hrabino - dziękuję :) Ja pomyślałam, gdy pisząc notkę spojrzałam na wiszące w oknie dzwoneczki :)

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Malena,
    2012/01/11 16:21:15
    Cudne choineczki i dzwonki. :) Szkoda, że już po Świętach, bo z chęcią bym takie zrobiłą i zawiesiła na choince. :) Może w przyszłym roku.
    -
    splocik
    2012/01/11 17:34:47
    Malena - dziękuję za odwiedziny i miłe słówko :) Choineczki możesz zrobić w międzyczasie, w ciągu roku i na Święta będą, jak znalazł :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń