środa, 7 grudnia 2011

Do kompletu - czapka

Do kompletu dla otulacza zrobiłam czapkę, a właściwie to odwrotnie - do czapki zrobiłam otulacz :)

Czapka była na zamówienie (prośbę) koleżanki, ale stwierdziłam, że do tej czapki fajnie będzie pasować otulacz.
Czapka była swego czasu bardzo popularna w necie i tam też można znaleźć opisy jej wykonania - mi wystarczyło tylko zdjęcie :)


No i niewiele myśląc, zrobiłam otulacz, którego wzór powstawał "na gorąco" przy robieniu długich rządków.

Komplet zrobiony był kilka dni temu, ale nie mogłam go pokazać do czasu, aż nie dotrze do adresatki.

Jest jeszcze kilka rzeczy, których nie mogę jeszcze w tej chwili pokazać, bo albo są w tej samej sytuacji, co powyższy komplet albo czekają na hurtowe krochmalenie :)))

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Gość: wiwada
    2011/12/07 21:22:18
    piękne otulacze, wygodne w użyciu, podobne do tych, które widziałem w sklepie Arena. Kosztowały 23 zł od sztuki i nie traciły barwy pod wpływem prania.
    -
    splocik
    2011/12/07 21:32:36
    Miły Gościu - dziękuję :) Nie wiem jakie otulacze były w Arenie, bo nie ma takiego sklepu w mojej okolicy. Natomiast, jeśli były w takim sklepie, to raczej nie były ręcznie robione, o tym świadczy również ich cena.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    aboczar66
    2011/12/08 09:51:52
    fajny komplet!
    -
    m.agga
    2011/12/09 08:23:47
    bardzo fajny komplet..tez myślę o popełnieniu kolejnej poppy:) bardzo podobają mi sie Twoje szaliki, które częsot wykonujesz, ale to bardzo:) i w każdym Twoim wydaniu
    -
    splocik
    2011/12/10 21:25:47
    Aboczar66 - dziękuję :)

    M.agga - czapka jest fajna i lekko się robi, a szale - otulacze robi się tak przyjemnie i szybko, że chce się robić, byle byłoby komu.
    Mam następny na ukończeniu :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    urszula97
    2011/12/10 22:16:50
    Fajnie mieć taką kolezankę a do poopy się przymierzam,
    -
    splocik
    2011/12/14 14:26:12
    Urszula97 - dziękuję :) Poppy robi się lekko i przyjemnie :)))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    gaga1957
    2011/12/30 21:46:01
    Hura. To ja jestem szczęśliwą posiadaczka tego pieknego kompletu. Nie moglam wcześnniej napisac bo nie mialam dostepu do internetu. Kolor jest przepiękny żywszy niz na zdjeciu. Nosi sie śiwetnie. Otulacz byl wielka niespodzianką. Splociku dziękuję z calego serca. Biliony buziaczków.
    -
    splocik
    2012/01/02 08:30:08
    Gaga1957 - cieszę się, że Komplet spodobał się Tobie i, że zrobiłam Ci niespodziankę :)))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń