poniedziałek, 7 listopada 2011

Listki na czapce

Zrobiłam czapkę jako komplet do popielatego szala Abrazo, który koleżanka zgarnęła, gdy był jeszcze lekko wilgotny.

Czapka ma ozdobę - dwa listki - jeden trochę wydłużony, a drugi mniejszy i bardziej okrągły.

Czapkę można nosić jako beret na szerokim ściągaczu.



Można ściągacz podwinąć do środka i wówczas czapka jest bardziej dopasowana do głowy.



Można nosić tak, jak demonstruje mój model - Misio :)))



Ciekawe, czy koleżance spodoba się, bo niezbyt lubi czapki, ale jak mówi - musi coś na głowę włożyć :)

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    Gość: magnolia,
    2011/11/09 20:33:45
    sliczna czapa i model pan misio bombowy ;)
    -
    urszula97
    2011/11/09 22:09:24
    Czapka oryginalna,2 listeczki a jak pięknie ozdobią,koleżance na pewno się się spodoba.
    -
    splocik
    2011/11/12 16:44:24
    Magnolia - dziękuję :) Pan Misio się kłania :)))

    Urszula97 - dziękuję :) Inspiracja była gdzieś w necie (nie zapisałam), ale pamiętam, że nie widziałam tam schematu, więc sama pokombinowałam :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    nawanna
    2011/11/20 10:10:25
    Misio w czapce wygląda bardzo zawadiacko! Świetna czapucha - jestem właśnie na etapie tworzenia czegoś normalnego dla syna, ale okazuje się że ze mnie jest czapkowy laik...hehe
    -
    splocik
    2011/11/28 08:41:29
    Nawanna - misio często służy mi za modela :))) Zobacz u mnie w spisie treści jest łatwa czapka, może trochę Ci to pomoże w tworzeniu :))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń