wtorek, 16 grudnia 2008

Serwetkowo i gwiazdkowo

Pozostając w temacie gwiazdkowym, zrobiłam jeszcze jedną serwetkę z motywem gwiazdki, takim jak w moim komplecie, ale zmieniłam kolor.
To kolor szczególny dla szczególnej osoby.
Serwetka jest już w drodze do właścicielki i mam nadzieję, że będzie podobać się.



Wydaje się, jakby to był komplet serwetek, ale to nic bardziej mylnego.
To nie jest komplet, ale osobne serwetki dla różnych osób.
Te serwetki (oprócz jednej) także są już w drodze.
Opis wykonania serwetek zaczerpnęłam z książki Stefanii Martyniak pt. "Serwety".



Gwiazdki były także tematem kartek świątecznych, o których piszę w drugim blogu.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    anty-malgo
    2008/12/16 19:57:48
    Ale piękne te serwety!!!!!!!!!. Zakochałam sie od wejrzenia w tej zielonej...
    -
    Gość: gaga1957
    2008/12/17 10:19:12
    Tylko pozazdrościć /ale serdecznie/ obdarowanym. Zielona - zwiastun dobrej nowiny, a czerwone - zachęta do działania. Nie wiem czemu takie skojarzenia. Śliczne jak wszystkie Twoje prace. Buuuziaczki.
    -
    Gość: violasomka
    2008/12/17 12:58:58
    Ładne te serwetki w kolorach,nowy właściciel na pewno będzie zadowolony,tylko ja zawsze się obawiam czy będzie umiał je naciągnąć.Pozdrawiam.Czekam ma końcowy efekt firanki.
    -
    splocik
    2008/12/17 15:30:46
    Anty-malgo - dzięki :)) Wierzę, że można zakochać się, bo ja tak zakochałam się, że wykonałam tem wzorek już w trzech kolorach - ta zielona, wcześniej komplet czerwonych i jedna (zrobiona rok temu) żółto-złota .

    Gaga - chciałabym obdarować wiele osób, ale rąk i czasu mało. Skojarzenia bardzo ciekawe i podobają mi się. Dzięki za Twoje, jak zwykle, miłe słowa.

    Violasomka - dzięki :) Też mam obawy, ale obdarowane robią serwetki szydełkowe, więc nie powinny mieć problemu z naciąganiem, a dla nierobótkujących zamiaszczam krótką instrukcję. Zawsze pozostaje kontakt i dodatkowe objaśnienie w razie pytań od obdarowanych.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Motylek73,
    2008/12/17 19:32:48
    Bardzo ładne, świąteczne serwetki - aż się do nich oczęta śmieją!

    Komplecik w poprzednim wpisie też bardzo mi się podoba - lubię ten kolor, jak i samą czekoladę. I nie mogę się już dpczekać wpisu nt. firaneczki.

    Pozdrawiam zimowo!
    -
    splocik
    2008/12/18 14:15:32
    Motylku - dzięki :) Serwetki z gwiazdką mają coś, co sprawia, że chce się je robić i robić, i... darować na spełnienie marzeń.
    Firaneczka już wisi i czeka na dokończenie dekoracji.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hrabina.ee
    2008/12/18 20:42:29
    Splociku! Chcę Cię wyściskać - choc tylko wirtualnie. Czy ta zieleń była specjalnie z myślą o Eire?:)

    Anka
    -
    splocik
    2008/12/19 20:36:28
    Hrabina - dokładnie - dla Ani z Zielonego Wzgórza, ups! - z Zielonej Wyspy - zielona gwiazdka dla spełnienia marzeń.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń