wtorek, 2 grudnia 2008

Kocyk został wybrany



Prześlicznie dziękuję za miłe komentarze 
w notce pt. "Trudny wybór"
i sugestie wyboru ułożenia kwiatków na kocyku.

Wiedziałam, że na Was mogę liczyć.
Jesteście WSPANIAŁE!

Niektóre osoby wskazywały 2 lub 3 propozycje, ponieważ tak jak ja, miały problem ze wskazaniem tego jednego projektu.
Po analizie wyników, okazało się, że propozycje 6  i 7 miały największe powodzenie.
Otrzymały po 14 głosów.

Wasze sugestie przedstawiały się następująco:
1 - 2 głosy,
2 - 6 głosów,
3 - 2 głosy,
4 - 3 głosy,
5 - 10 głosów,
6 - 14 głosów,
7 - 14 głosów.

Wybrałam propozycję nr 6, którą miałam na myśli pisząc notkę "Trudny wybór", a Wasze głosy potwierdziły, że dobrze myślałam.

Jeszcze raz bardzo, bardzo gorąco dziękuję za pomoc w wyborze sposobu ozdobienia kocyka.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    jolcia_78
    2008/12/03 21:44:35
    I ostatecznie kocyk jest śliczny :))
    Nie, nie dlatego, że i ja głosowałam na 6 ;))))) heheheheh
    Dlatego, że zrobiony z zaangażowaniem i niesamowita starannością.
    Obdarowanym nim ludzik pokocha go na pewno!
    -
    Gość: Motylek73,
    2008/12/04 18:53:06
    Wychodzi na to, że można odpuścić sobie organizowanie kosztownych prawyborów - wystarczy zapytać Motylka! Ja też typowałam 6 i 7!
    A kocyk śliczniutki. Zrobiłabym taki dla dzieciątka koleżanki, ale ona woli rzeczy sklepowe.
    Pozdrawiam!
    -
    splocik
    2008/12/04 19:31:04
    Jolcia_78 - dziękuję za Twój głos i miłe słowa komentarza. Jakbyś czuła, o czym myślę i wybrałaś właśnie ten.

    Motylku - będę pamiętać i na przyszłość najpierw zapytam Ciebe :)) Dziękuję za twoje typowanie i komentarz. Może koleżanka woli sklepowe, bo nie miała okazji sprawdzić czegoś innego? Może ją przekonasz?

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ullak
    2008/12/05 11:52:41
    Jaki ten kocyk uroczy, cudeńko prawdziwe. Taki zupełnie inny pomysł, no i sposób wykonania. Wspaniałość! Pozdrawiam serdecznie, Ula
    -
    vivictoria
    2008/12/05 17:53:46
    Przecudny i kolory piękne! Jak widać muszę częciej zaglądać...
    -
    splocik
    2008/12/05 19:58:32
    Ullak - dzięki, też tak uważam. Pomysł na sposób wykonania powstał podczas robienia serwetek na drutach.

    Vivi - zapraszam, zapraszam :) Kolor miał być tylko biały, ale wółczka biała "wyszła", więc pomysł zmienił się na gorąco i przyznaję, że jestem z tego powodu (i efektu) zadowolona.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    Gość: Motylek73,
    2008/12/05 21:26:12
    Splociku - polecam się na przyszłość!

    Koleżankę już obddarowywałam moimi wyrobami dla dzieci i na podstawie jej reakcji wiem, że lepiej dać sobie spokój. Po prostu nie ma co uszczęśliwiać na siłę.
    -
    urszula97
    2008/12/07 09:49:11
    Jakbyś ten kocyk nie ozdobiła i tak jest cudowny,ten kto kocha robótki ręczne i wyroby dziergane zobaczy,że to majstersztyk.
    -
    splocik
    2008/12/07 13:39:54
    Motylku - zatem - umowa stoi.
    Masz rację, nie można uszczęśliwiać na siłę.

    Urszula97 - bardzo dziękuję. Dobrze zauważyłaś, że docenia wyroby robione ręcznie ten, kto kocha robótkowanie lub wie, co znaczy robótka ręczna.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń