wtorek, 14 października 2008

Mała kwadratowa serwetka

Tak bardzo zajęłam się wyszywaniem choineczki i robieniem na drutach firanki (ma obecnie 27 cm długości), że zapomniałam pokazać małą serwetkę, którą wykonałam w międzyczasie.

Wykonałam ją według opisu znajdującego się w tej samej gazecie, z której wykorzystałam opis do wykonania serii:  "Serwetka o N płatkach".

Wielkość serwetki wynosi 23 x 23 cm, a robiłam ją z tych samych nici, co serię n-płatkową.


W tej serwetce zmieniłam tylko sposób wykończenia, czyli ostatni rządek.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    agnieszkamat
    2008/10/15 18:52:26
    Bardzo wdzięczna serweteczka :) czekam z niecierpliwością na kolejną odsłonę firanki :))
    pozdrawiam Agnieszka
    -
    persjanka
    2008/10/16 07:57:45
    nawet miniaturki w twoim wykonaniu kaza sie zatrzymac i zachwycic..piekna serwetka...aha..tak mysle..ty jestes najbardziej serwetkowa z blogowiczek..moze wymyslisz wzor na obrus dla mej przyjaciolki na stol pod obrazem ktory prezentowalam na blogu..no i oczywiscie schemat bym prosila..tak przegladam..szukam i nic do mnie nie przemowilo coby tam pasowalo..jakl znajdziesz chwile to zerknji bardzo prosze..oj.wlasnie przyszlo mi do glowy,ze na blogu tez o to poprosze..moze pierwszy w zyciu konkurs oglosze:)),,,dzieki..pozdrawiam ania
    -
    splocik
    2008/10/17 15:24:14
    Agnieszkamat - dzięki :) Jeszcze trochę i dojdę do połowy długości - wtedy będzie kolejna odsłona.

    Persjanka - dziękuję za miłe sowa. Przyjrzę się jeszcze raz obrazowi i poszperam za jakąś odpowiednią serwetą.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń