czwartek, 11 września 2008

Kwiat o N płatkach - odcinek 5

Przez wariacje na temat: "Kwiatek o N płatkach", stałam się trochę monotematyczna.
Kończę więc tę serwetkową serię kwiatkiem o trzech płatkach, chociaż... Urszula97 zaszczepiła we mnie chęć dotarcia do serwetki z jednym płatkiem.
Kto wie, może to zrobię???


W początkowej części tej serwetki wydłużyłam płatki, przez co stały się one większe niż w pozostałych serwetkach.
Natomiast sama serwetka osiągnęła rozmiar serwetki czteropłatkowej (28 cm), podczas gdy bez początkowej zmiany miałaby rozmiar 26cm.

Z przyczyn niezależnych ode mnie, robótka z warkoczami chwilowo leży.
Dlaczego?
Napiszę o tym, gdy wyrób będzie gotowy.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    hanula1950
    2008/09/11 14:38:11
    I pomyśleć, że będąc młoda dziewczyna takie cudeńka robiłam. Dobrze, że jedno sobie na pamiątkę zostawiłam, bo bym nie wierzyła.
    Podziwiam Twoje zdolności i cierpliwość.
    Całuski.
    -
    moteczek
    2008/09/11 18:07:50
    Czekasz z dokończeniem warkoczowej robótki, bo pewnie torebkowych uchwytów do sklepiku jeszcze nie dowieźli;) ich brak w sklepie jak najbardziej kwalifikuje się do przyczyn od Ciebie niezależnych! Pozdrawiam
    -
    urszula97
    2008/09/12 18:10:14
    Splociku ,bardzo ciekawe te N płatków serwetki,brakuje jeszcze 2 i 1 płatka,ale poradzisz sobie.
    -
    splocik
    2008/09/13 12:31:00
    Hanula - dzięki za odwiedziny, czytałam kiedyś o innych Twoich zdolnościach wykorzystywanych za młodu. Może wrócisz do niektórych robótek?

    Moteczek - to akurat nie jest właściwa przyczyna, ale niebawem sprawa wyjaśni się.

    Urszula - pewnie sobie poradzę, ale chwilowo mam inne ważne sprawy do załatwienia, więc serwetki spóźnią się.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    fusilla
    2008/09/15 18:10:44
    Pozdrawiam Pracusiu!
    -
    splocik
    2008/09/15 18:34:12
    Fusilla - dzięki i wzajemnie:))
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    persjanka
    2008/09/20 08:02:01
    moge wiedziec skad jestes?..ktos mi powiedzial,ze blisko mnie mieszkasz..o rzut kamieniem..no to moze rzucimy sie klębkami wloczki:?:))..pozdrawiam ania
    -
    splocik
    2008/09/21 14:42:46
    Persjanka - obawiam się, że trzeba byłoby z procy kłębkiem strzelić, aby doleciał do celu.
    Proszę, proszę, gadugadu o mnie beze mnie?
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ullak
    2008/09/21 15:54:26
    Śliczna jak zawsze :) A mnie się dzisiaj udało kupić książkę o serwetkach drutowych Wery Tuszyńskiej i bardzo się z tego nabytku cieszę, choć jeszcze nie wiem kiedy z niej skorzystam:)
    -
    splocik
    2008/09/23 08:08:23
    Ullak - dziękuję ślicznie!
    Świetnie, że udało Ci się nabyć te książkę. Wiem, że długo nie poleży bezczynnie i za chwilkę zaczniesz ją używać. Życzę przyjemnego serwetkowania na drucikach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń