poniedziałek, 22 września 2008

Koniec problemów

Pisałam, że robótka musi odczekać swój czas ze względu na niezależne ode mnie przeszkody w jej wykończeniu.

Pierwszą przeszkodą była złośliwość maszyny do szycia.
Jest już wiekowa i pewnie, niektóre szyjące osoby wymieniłyby ją na nowszy model, jednak mam do niej sentyment, ale nie tym mam pisać.
Wysiadł napęd i po zaniesieniu do serwisu okazało się, że można to naprawić, ale trzeba odczekać swoją kolejkę. Odczekałam - tydzień.
I tak miałam szczęście, (że niby krótko) - czekała na wykończenie rocznicowa serwetka.

Druga przeszkoda to zamek i klamra.
We wszystkich dostępnych mi sklepach były odpowiednie długości, ale albo za niebieskie albo za zielone.
W końcu wybrałam taki zamek, który był najbardziej zbliżony do koloru włóczki. Klamra też chyba jest dobra.

Mając już wszystko, co było potrzebne, nie od razu przystąpiłam do wykończenia robótki, ponieważ w międzyczasie pojawiła się nowa zabawka, o której napiszę za parę dni na moim pierwszym blogu.

A teraz... prezentacja mojej pierwszej torebki.

Torebka zawieszona na krześle, w którym usadawiam się, odwiedzając Wasze blogi.


Torebka - to taki jamniczek o długości 35 cm i wysokości 20 cm.


Wnętrze torebki rozjaśniłam jedwabną podszewką.
Jest tam także kieszonka  bez zapinania.
Dwie części paska łączy klamra, która pozwala regulować długość uchwytu torebki.
Do wszycia podszewki i zamka posłużyły mi lekcje Vivictorii.
Vivi - dziękuję Ci za te instrukcje.


Jeszcze boczek torebki.
Na bokach torebki, jak wzdłuż paska (uchwytu) wykonany jest warkocz.


To co robiłam w latach powiedzmy, dziecięcych, to były kosmetyczki bez podszewki.
Jestem z siebie dumna, bo to, co widać wyżej, to jest moja pierwsza większa torebka i na dodatek z podszewką.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    monika_g
    2008/09/22 16:12:22
    Splociku, torebka jest extra :-) Podziwiam Cię za umiejętności szycia torebek z włóczki.
    -
    Gość: Motylek73,
    2008/09/22 18:16:29
    Splociku - torebka fantastzcyna! Podziwiam Cię za podjęcie takiego wyzwania i do tego z TAKIM rezultatem!

    I ja zamierzam sobie zrobić torebkę na drutach lub szydełku, ale póki co... kupiłam sobie nową na przecenie...
    -
    tayton
    2008/09/22 21:02:45
    Przecudna terebka, no ten warkoczowy wzór, rewelacja.
    -
    moteczek
    2008/09/23 00:27:06
    A jednak torebka:) a opóźnienia jak najbardziej od Ciebie niezależne. Warto było uzbroić się w cierpliwość, gdyż efekt końcowy jest rewelacyjny. Zdolna jesteś! Pozdrawiam serdecznie.
    -
    persjanka
    2008/09/23 07:58:39
    sliczna torebka i widac,ze bardzo wypracowana..wszystko co robisz jest starannie zrobione z dbaniem o szczegoly..:)no to jak z tym szczegolem naszych do sie odleglosci?..pozdrawiam ania
    -
    splocik
    2008/09/23 08:21:14
    Monika - dzięki:))

    Motylku - dziękuję - to faktycznie było wyzwanie. Bardzo trudno wszywa się śliską (jedwabną) podszewkę w rozciągliwą dzianinę. W przyszłości pewnie użyję inego materiału niż jedwab.

    Tayton - dziękuję bardzo :))

    Moteczek - dziękuję. Miałaś dobre przeczucie - robiłam torebkę.

    Persjanka - dziękuję ślicznie :) Poczytaj, proszę, odpowiedzi na Twoje poprzednie komentarze i...

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    fusilla
    2008/09/23 19:19:37
    Super! Jak mnie najdzie, to pewnikiem też taką torebeczkę uskutecznię! Ino, żeb mi się kciało! :-))))) Pięknie pozdrawiam!
    -
    czarciik
    2008/09/27 22:14:55
    Śliczna torebeczka, widać ze dopracowana w każdym detalu :)
    -
    splocik
    2008/09/29 09:00:29
    Fusilla - dzięki! A zrób sobie taką torebeczkę, a niech Ci się zakce :)))

    Czarcik - bardzo dziękuję :) Od detali właśnie zależy efekt wyrobu.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    sowikoj
    2008/10/09 14:09:48
    o jejku - super, pomysł i wykonanie :)
    -
    vivictoria
    2008/10/11 23:57:12
    Rewelacyjna!!! Gratuluję, bo efekt jest znakomity!!!
    -
    splocik
    2008/10/13 19:26:04
    Sowikoj - miło mi, że się podoba :))

    Vivi - Twoja ocena sprawiła mi ogromną radość - bardzo dziękuję :)

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń