wtorek, 22 lipca 2008

Suszy się...

Skończyłam beżową robótkę, część na drutach.
Z założenia, bolerko (a właściwie kamizelka, bo bez rękawków) miało być w całości wykonane na drutach.
Jednak po moim pierwszym szydełkowym bolerku, to postanowiłam wykończyć jak widać - szydełkiem.
Wykorzystałam do tego wdzięczny wzorek z ananaskiem.
Niepozornym splotem wykończyłam podkroje pach i podkrój szyi tyłu.

Bolerko-kamizelka właśnie suszy się po wypraniu, lekkim nakrochmaleniu i ułożeniu.


Widać, że część siatkową robiłam na drutach.
Zrobiłam fotkę, która pokazuje fragment połączenia części robionej na drutach i części robionej
szydełkiem.





1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    persjanka
    2008/07/23 07:48:10
    piekne bolerko..bardzo sympatyczny kolor...no i wcale nie widac,ze to polaczenie drutow i szydelka..pozdrawiam ania
    -
    Gość: Motylek73,
    2008/07/23 17:58:21
    Brawo! Kolejna misterna robótka!
    Zgadzam się z Anią, że wogóle nie widać połączenia drutów i szydełka!

    Pozdrawiam ciepło!
    -
    urszula97
    2008/07/23 20:14:53
    Splociku,sorry ale jak widziałam tą robótkę w toku to mysłałam,że to takie jakieś niemrawe naciągadło będzie a tu prosze ,takie cudeńko.REWELACJA,zreszta u Ciebie zawsze.Mnie wychodza super ogórki kwaszone.Sa na moim blogu.Zapraszam.Acha wyćwiczyłam pierwszy wzór na drutach ale nie ażur,Twój ażur jest następny w kolejce do treningu,bo włoczka jest na obydwa wzory.Muszę jedynie skończyć jeden z topów.Ale się rozpisałam.
    -
    lagatka
    2008/07/23 21:36:00
    Piękne bolerko i ten kolor ... cudo.

    Zapraszam na www.udekoruj.com - podziel się z nami swoją pasją.
    -
    splocik
    2008/07/24 20:50:17
    Persjanka - dziękuję ślicznie! Dodałam fotkę, która pokazuje zbliżenie połączenia dwóch technik.

    Motylku - dziękuję za miłe słowa :) Myślę, że dodane zdjęcie więcej wyjaśnia.

    Urszula - cieszę się, że kolejny raz zaskoczyłam Cię pozytywnie. Czekam na relację z treningu wzorkowego. Twój pomysł na ogórki jest fantastyczny!!!

    Lagatka - dziękuję za opinię i zaproszenie. Nie mówię NIE, ale na razie nie udzielam się nigdzie prócz własnych blogów. Może za jakiś czas...
    Może podaj linki do moich blogów i w moim imieniu zaproś forumowiczki do odwiedzenia ich.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ullak
    2008/07/28 23:02:58
    Patrząc na gotowe bolerko zastanawiałam się, co to za wzorek ta siateczka i byłam przekonana, że to siateczka szydełkowa, a tu proszę jaka niespodzianka. Śliczny ten wzór, no i całość rewelacyjna!
    -
    vivictoria
    2008/07/30 08:41:34
    Świetny pomysł i dla laika nie do odgadnięcia jak zrobione! Całość bardzo wdzięczna: na lato i na każdą porą jako upiększacz :)
    -
    splocik
    2008/08/02 20:08:40
    Ullak - miło mi, że podoba się Tobie to, co wykombinowałam.

    Vivictoria - czułam, że spodoba się Tobie, ponieważ Ty także lubisz zaskakiwać pomysłami.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń