niedziela, 9 marca 2008

Skończona, ale to nie koniec

Nigdy nie lubię robić czegoś na ostatni moment, chyba, że nastąpi jakaś nieprzewidziana sytuacja.
Zdarza się, że coś wypłynie w ostatniej chwili i wtedy trzeba przysiąść, by zdążyć na czas.
W przypadku dużej serwety nie musiałam się spieszyć i te przygody, jakie miały miejsce  w trakcie jej robienia nie denerwowały mnie aż tak bardzo.
Nawet przy najgorszym scenariuszu zdążyłabym zrobić drugą.

Skończyłam dużą serwetę, ale to nie koniec, ponieważ zrobiłam jeszcze do kompletu jedną średniej wielkości i robię trzy małe.
Wszystkie mają ten sam motyw środkowy i to je łączy.
Średnia  serwetka kończy się nieco inaczej i wcześniej niż podaje opis wykonania, natomiast małe serwetki będą zakończone w miejscu, gdzie kończy się drugi kielich kwiatowy.

Ten komplet przeznaczony jest na prezent i dlatego nie mogę teraz pokazać w całej okazałości dużej serwety.
Jej brzegowy fragment byłby rozpoznawalny, ponieważ kombinowałam go, gdy opis skończył się, a serweta nie osiągnęła założonej przeze mnie wielkości.
Natomiast mogę pokazać średnią serwetkę, ponieważ każdy może ją zrobić według znalezionego opisu.
Zrobiłam próbę rozłożenia średniej serwetki przed praniem, ponieważ prany i rozciągany będzie cały komplet, gdy już będzie gotowy.

Po rozciągnięciu, ta serwetka będzie miała średnicę ok. 60 cm.


Zamykam temat tych serwetek (na dłuższy czas) i powrócę do niego, gdy będę mogła zaprezentować cały komplet.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    makneta
    2008/03/09 18:19:40
    Ale... piękna. Podziwiam.
    -
    tkajona
    2008/03/09 23:25:50
    Śliczna, drutowe serwetki mają coś w sobie, a obrusy są po prostu boskie.
    Podziwiam je zawsze.
    izka
    -
    persjanka
    2008/03/10 07:53:23
    piekne serwety..kiedy aj takie zaczne robic?..pozdrawiam ania
    -
    elzbieta-0
    2008/03/10 13:59:23
    PRZEPIĘKNA TA SERWETA.POZDRAWIAM SERDECZNIE.
    -
    Gość: Motylek73,
    2008/03/10 17:22:36
    Splociku, ta serwetka i bez prania,krochmalenia i naciągania wygląda niesamowicie imponująco. A cały komplet - to będzie pewnie marzenie każdego estety.
    Ja już WIEM, że kiedyś też sobie takie zrobię, tylko jeszcze nie teraz. Teraz muszę jeszcze uzupełnić garderobę.
    Pozdrawiam bardzo wiosennie
    -
    splocik
    2008/03/10 19:32:41
    Makneta - dziękuję :)

    Tkajona - dzięki. Ja myślę, że wszystkie robótki mają w sobie COŚ.

    Persjanka - dziękuję :) Przyjdzie taki czas, że Ty też zaczniesz.

    Elzbieta - dziękuję ślicznie.

    Motylku - bardzo dziękuję :) Wiem, że zrobisz, bo widzę Twoje możliwości.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    hrabina.ee
    2008/03/10 19:52:17
    Splociku - mistrzostwo pod każdym względem i kolejny raz!

    Anka
    -
    ullak
    2008/03/11 06:24:00
    Splociku, nie mogę się napodzidziwiać, piękne, imponujące i tyle pracy w nie włożyłaś! Pozdrawiam, Ula
    -
    urszula97
    2008/03/11 19:23:45
    Ach jak się radują moje oczy.już jest efekt a jak będzie ta duża to dopiero będzie radocha.Ale cierpliwość masz anielską.
    -
    ewcia116
    2008/03/11 21:11:17
    oj aż zazdroszczę osobie która dostanie te śliczności
    zdolne masz łapki
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń