niedziela, 2 marca 2008

Jaja... wielkanocne

Któregoś dnia, gdy w małym markecie robiłam drobne zakupy, moją uwagę przyciągnęła tuba z plastikowymi jajami formatu chyba gęsiego.
Tuba leżała na półce między ozdobami wielkanocnymi.
Niewiele myśląc wrzuciłam ją do koszyka, a po przyjściu do domu zaczęłam główkować, co z tym fantem zrobić.
I wymyśliłam - zrobię im koszulki na drutach.

Jajka mniejsze zostały w poprzednich latach "ubrane" w koszulki szydełkowe, o czym pisałam w drugim blogu.


Do wykonania koszulek na drutach zainspirowały mnie wykonywane ostatnio serwetki.

A oto pierwsze jajowe koszulki wykonane na drutach.






1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    violetta666
    2008/03/02 18:10:35
    Super bardzo podobaja mi się te koszuilki na jajkach :)
    -
    Gość: Motylek73,
    2008/03/03 19:20:59
    No proszę jakie twarzowe koszulki!
    -
    czarciik
    2008/03/04 08:14:42
    Wyglądają bardzo okazale, ale jak pogoda nie dopisze na Wielkanoc to i nie zmarzną
    -
    urszula97
    2008/03/06 16:45:41
    Ale Ty jesteś ażurkowa druciara.Cudne wyszły,ja chociaż tylko na szydełku też z moich sie cieszę.
    -
    splocik
    2008/03/06 20:29:36
    Violetta - dzięki bardzo :)

    Motylku - też mi się tak wydaje, że twarzowe :)

    Czarcik - to są jajka większe niż od kurek - raczej od gąsek, a koszulki pewnie przydadzą się, bo pogodę mamy nieobliczalną.

    Urszula - ja w ogóle jestem druciarą, czasami przeskakuję na igłę lub szydełko. Twoje robótki szydełkowe są śliczne - i nie bądż taka skromna.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ullak
    2008/03/08 23:13:45
    Jaja pięknie ubrane :) A możesz zdradzić w jakim sklepie je kupiłaś? Pozdrawiam, Ula
    -
    splocik
    2008/03/09 14:54:29
    Ullak - dzięki. W pierwszym zdaniu napisałam: "w małym markecie". Możesz próbować szukać takich jajek w każdym sklepie, gdzie są ozdoby świąteczne.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    tkajona
    2008/03/09 23:24:42
    Cudowne te drutowe otoczki, chyba czas się pokusić na nie, ale dopiero zrobiłam po raz pierwszy szydełkowe, za drutowe to nawet nie wiem jak się zabrać.
    izka
    -
    splocik
    2008/03/10 19:13:57
    Tkajona - dziękuję za miłe słówko. Na wszystko przychodzi czas. Ja też niektóre rzeczy zaczęłam robić dopiero teraz.

    OdpowiedzUsuń