środa, 19 grudnia 2007

Aniołki dwa

Zafascynowana aniołkami wykonanymi na drutach, które oglądałam na jakiejś stronie w sieci, postanowiłam spróbować własnych sił w tym temacie.
Ponieważ języki obce są mi obce, a druty to moja miłość, metodą prób i błędów zrobiłam mojego aniołka według własnego pomysłu.

Na dolną część (spódniczkę) wykorzystałam motyw jednej z serwetek, odpowiednio zmodyfikowałam i powtórzyłam go 4 razy.
Górną część (tułów, ręce) kombinowałam tak, aby uzyskać odpowiedni kształt.
Na skrzydła zastosowałam pojedynczy motyw spódniczki odpowiednio połączony.
Miałam problem z główką.
Najpierw zrobiłam na drutach, ale doszłam do wniosku, że splot jest za mało zwarty - musiałabym robić chyba na grubszych igłach, bo takich drutów cienkich nie mam.
Ostatecznie zrobiłam główkę szydełkiem.
To samo dotyczy aureoli, paseczka, dzwoneczka i rąbka spódniczki.

W związku z tym, że główna część aniołka wykonana została na drutach, umieszczam go na blogu dzianinowym.
Drugi aniołek, wykonany szydełkiem znajduje się w moim drugim blogu.
Tam też są inne - ostatnie już ozdoby wykonane na tegoroczne Święta.

Jeszcze dwa dni temu aniołek wyglądał tak:


Dziś gotowy aniołek ma 21 cm wysokości i wygląda tak:

- z przodu                                              
- z tyłu

Spodobało mi się tworzenie aniołka przy pomocy drutów, ale w tym roku będzie tylko ten jeden.
Więcej może zrobię w przyszłym roku...

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    sowikoj
    2007/12/20 10:43:52
    Świetne, po prostu CUDNE! I bez schematu - nono! Gratuluję talentu i umiejętności :)
    Pozdrawiam świątecznie :D
    I.
    -
    gosia_arma
    2007/12/20 22:25:51
    Aniołki są po prostu urocze.

    Serdeczne życzenia Świąteczno-Noworoczne
    -
    Gość: czarciepsoty
    2008/01/01 20:54:39
    Cudny aniołek i ten dzwoneczek i aureolka po prostu mistrzostwo świata :)
    -
    splocik
    2008/01/17 09:07:00
    Dzięki Wam za miłe słowa.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń