piątek, 16 listopada 2007

Serwetki... kolorowe

czyli cd. serwetek  wykonanych na drutach.

Te serwetki powstały tuż przed powrotem aparatu z serwisu.
Praktycznie ostatnią z kompletu kończyłam w dniu, w którym dostarczono mi naprawiony aparat.

Wcześniej pisałam o innych serwetkach wykonanych w tym czasie, a teraz przedstawiam skończone ostatnio.

Serwetki wykonałam w kolorach pasujących do ścian i zasłonek.
W skład kompletu wchodzą trzy serwetki, z których jedna jest nieco większa - przeznaczona na okrągły stolik.
Dwie mniejsze zdobią szafki stojące przy łóżku.

W szklanym pojemniku próbka "zabawy" z materiałem daleko odbiegającym od nitek.

Chwilowo plany serwetkowe muszą ustąpić planom zimowym - szalik i rękawiczki (obowiązkowo),  a może i czapka jakaś powstanie.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    hada131
    2007/11/16 21:15:00
    śliczniutkie serwetki! takie wesołe. Pozdr.
    -
    urszula97
    2007/11/16 21:36:09
    Pieknie wymyśliłas te kolorowe.Mnie w sypialni do ścian pasowałyby niebieski z granatem,tylko że nie ma gdzie połozyć.Od łóżka do sciany jest tylko 25 cm.Więc problem mam z głowy.Pozdrawiam.ula
    -
    Gość: ulcia
    2007/11/16 23:09:20
    widzę że pomysłów Ci nie brakuję!:)
    gratuluję talentu:)
    -
    ewcia116
    2007/11/19 17:13:00
    no rewelacja :-)
    p.s. a kiedy dostenę jakąś pocztę ??
    pozdrawiam
    -
    splocik
    2007/11/19 18:25:27
    Hada - dzięki bardzo :)

    Urszula - możesz powiesić na ścianie, hi hi

    Ulcia - dziękuje bardzo; z pomysłami różnie bywa, czasem muszę trochę pogłówkować :))

    Ewcia - cieszę się, że Ci się podobają, a poczta poleciała :)))

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    violetta666
    2007/11/25 15:37:08
    Piękne serwetki bardzo mi się podobają :) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń