wtorek, 20 marca 2007

Znów coś ażurowego

Ostatnio zajmowałam się rozszyfrowywaniem ażurków dla innych, więc teraz kolej zrobić coś dla siebie.

Będzie  to ażurowa bluzeczka z włóczki, którą kupiłam z duuużym naddatkiem.
Wykonałam z niej sweterek dla pewnej panienki.
Ponieważ okazało się, że włóczka jest bardzo wydajna, postanowiłam zrobić coś ażurowego dla siebie.
Ten kawałek wyrobu leżał od marca zeszłego roku i pewnie doczeka się finiszu obecnie panującej nam wiosny.


Jakiej długości będą rękawki, to się dopiero okaże po wykonaniu pleców i przodu.

Przy okazji wykonywania tego sweterka będę odpowiadała na prośby związane z..., ale o tym będzie w kolejnej notce.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2007/03/20 17:35:10
    A masz gdzieś odnośnik do opisu tego wzoru, bo te ażury bardzo mi się podobają?
    -
    anqu
    2007/03/20 21:54:24
    robotka pięknie się zapowiada
    -
    gosia_arma
    2007/03/21 10:08:22
    Śliczny kolor, cudny byłby zapinany krótki sweterek ach...
    Czekam na efekt końcowy.
    Pozdrawiam
    Gosia
    -
    splocik
    2007/03/23 20:52:53
    Fusilla - gdy sweterek będzie gotowy, rozpiszę sploty ażurowe.

    Anku - dzięki.

    Gosia - nie bedzie zapinany, bo mam inny pomysł, ale pomyślę o następnym - zapinanym.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń