poniedziałek, 15 stycznia 2007

Zostałam zaskoczona

W sobotę zostałam zaskoczona przez mojego Ktosia.
Faceci potrafią zaskoczyć!
Zapytał, czy nie zrobiłabym mu takiego "golfa z klapkami" - zamiast szalika?

Kilka lat wstecz, gdy proponowałam Mu coś takiego, to obruszył się i stwierdził, że On nigdy tego nosić nie będzie.
Nie cierpiał golfów. Zresztą nawet wśród swetrów nie ma ani jednego z golfem.
Moje zdziwienie było więc ogromne, ale przecież do wszystkiego trzeba "dojrzeć", a z wiekiem gusta zmieniają się.

Zabrałam się zatem za robótkę, w sobotę wieczorkiem.
Wykorzystałam to tego celu włóczkę "Baśka", której zostało mi, gdy robiłam bolerko z listkami.
Wyszło nieco mniej niż 10 dag.

W niedzielę do obiadu wyglądało to tak:


Zaś po obiedzie (w chwilach wolnych), przerabiałam po parę rządków i wieczorem dzieło zostało zakończone.


Karczek (przód i tył) robiłam w jednym kawałku, jak na pierwszej fotce.
Do jego wykonania wykorzystałam splot krateczki.
Zmieniłam (zwiększyłam) jedynie liczbę rządków.
Na krateczki przyjęłam 4 oczka lewe i 4 oczka prawe, a po 7 rządku zmieniałam układ oczek - nad lewymi robiłam prawe itd.

Ocieplacz został oceniony przez właściciela jako super fajny - to cieszy.
Nawet nie miał zastrzeżeń, co do koloru.
Dziś ocieplacz sprawdza się w terenie i mam nadzieję, że w 100% spełni swoje zadanie.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    moteczek
    2007/01/15 17:08:08
    Wcale się nie dziwię Twojemu mężowi, że mu się spodobał, i wzór, i kolor oraz wykonanie - super!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    -
    gosia_arma
    2007/01/16 10:15:14
    Ocieplacz super :) a z facetami to tak właśnie jest, potrafią bardziej zaskakiwać niż dzieci.
    Pozdrawiam
    -
    anqu
    2007/01/16 21:52:16
    ocieplacz pieknie wygląda i napewno bedzie chętnie noszony przez właściciela, tym bardzija jak na zamówienie przez kochane żony ręce byl robiony :)
    -
    splocik
    2007/01/18 15:07:33
    Moteczku
    Gosiu
    Anqu
    - dziękuję.
    Golf - ocieplacz zdał egzamin lepiej niż przypuszczałam.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ala.mazury
    2007/01/18 22:09:43
    Taki golf to bardzo przydatna rzecz! A jaka wygodna! Wcale się nie dziwię, że Twój mąż w końcu się przemógł :o)).
    -
    splocik
    2007/01/19 20:05:08
    Ala - to fakt, jest to wygodne i pewnie stąd Jego prośba.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ewcia116
    2007/01/22 21:57:42
    oj bardzo wygodne są oszusty zwane przeze mnie córka nie lubi szalików ja również u mnie w domku jest tych golfików bardzo dużo w różnych kolorkach pozdrawiam cieplutko
    -
    justyha1
    2007/02/13 22:31:14
    przyznaję się, bez bicia i darcia pasów, że skorzystałam z pomysłu i zrobiłam córce podobny "szalik" jest w innych kolorach i wzorek ażurowy.

    OdpowiedzUsuń