sobota, 13 stycznia 2007

Skończone plecy i... co dalej?

Wczoraj skończyłam plecy mojego sweterka.

Trwało to trochę dłużej niż zwykle, ponieważ miałam krótką przerwę związaną z urodzinami. Kończyłam krzyżykowy obrazek, który  powędrował do pewnej bardzo miłej osoby.

Fotka pokazuje tył swetra z obu stron.


Nadal nie podjęłam decyzji, która strona będzie tą widoczną stroną.

Teraz (po zmianie planu)  nurtują mnie pytania: czy przód zrobić rozpinany, czy jednoczęściowy; jaki podkrój szyi itp., itp.

Przez te pytania pewnie odstąpię od moich zasad w robieniu swetrów i zamiast robić przód (jako drugi w kolejności) zrobię rękawy.
Ten czas pozwoli mi ostatecznie rozwiać wątpliwości w sprawie wyglądu przodu i całości swetra.

Pewnie nie byłoby tylu pytań, gdybym robiła według jakiegoś opisu, ale tak już mam, że lubię "po swojemu".

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    fusilla
    2007/01/13 16:01:50
    Splociku! A masz opis wzoru? Może byś mogła podać?
    -
    moteczek
    2007/01/13 22:20:39
    Moje sugestie: lepiej wygląda prawa strona robótki (ścieg jest równiejszy), sweterek zrobiłabym rozpinany z okrągłym wykończeniem pod szyją; sweterk w szpic i to z podobnego koloru już masz, a zatem może być coś innego.
    Pozdrawiam cieplutko
    -
    splocik
    2007/01/14 16:37:37
    Fusilla - przygotuję opis i niebawem zamieszczę.

    Moteczku - rozważam różne wersje, ale jeszcze nie zdecydowałam ostatecznie.
    Tak to jest, jak w głowie zagnieździ się inny pomysł.

    Pozdrawiam ciepło.
    -
    kasia_1011
    2007/01/14 16:41:34
    Wg mnie prawa strona jest ładniejsza :)
    -
    anqu
    2007/01/14 19:38:26
    dla mnie również prawa strona jest ładniejsza
    -
    splocik
    2007/01/19 20:03:20
    Kasia
    Anqu
    - decyzja jeszcze przede mną. Dzięki za sugestie :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń