piątek, 24 listopada 2006

Niech dłoniom będzie ciepło


Kiedy na dworze zaczyna robić się zimno, mam problem z dłońmi podczas kierowania samochodem.
Ciągle mi zimno w dłonie, a właściwie wierzch dłoni odczuwa zimno.
W rękawiczkach, szczególnie wełnianych, nie prowadzi się najlepiej - ręce ślizgają się po kierownicy, co jest również niebezpieczne.
Włączanie ogrzewania w samochodzie powoduje, że robi mi się gorąco, a w ręce i tak mi zimno.

Myślałam już w zeszłym roku zrobić coś na styl rękawiczek z uciętymi palcami, ale to też nie było to.
Wewnętrzna strona dłoni cała musi być odkryta.
Na czas kierowania samochodem stosowałam rękawiczki skórkowe, które nie dawały uczucia ciepła.

Robiąc komplet dla studentki, wpadłam na pomysł zrobienia sobie takich ocieplaczy, które przykryją tylko wierzch dłoni.
Moja "klapka" ma dwa uchwyty na palce: wskazujący i mały.




Ocieplacze dla dłoni zrobiłam wczoraj, a dziś była próba generalna.
Muszę przyznać, że pomysł okazał się trafny.
Ocieplacze pozostaną na okres zimy, jako obowiązkowe wyposażenie samochodu.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    anqu
    2006/11/26 15:25:19
    a są szanse na zamówienie kompletu, mimo że szybe wybili mi samochodzie to muszę na zimę być zabezpieczona, a w zwykłych rękawiczach nie zawygodnie
    -
    splocik
    2006/11/26 17:18:38
    Anqu - szanse są zawsze!
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    moteczek
    2006/11/27 15:15:31
    Bardzo pomysłowe te "niby rękawiczki", to tak jakbyć swoje delikatne i wrażliwe na chłodek dłonie w futerko odziała.
    Pozdrawiam
    -
    splocik
    2006/11/27 16:07:22
    Moteczku - dzięki. Wiesz - pomyślałam, że można je wykorzystać również przy komputerze, jeśli marzną dłonie.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    mimamo
    2006/12/03 14:17:01
    Witam, ładne ocieplacze na dłonie ;) Też mam zamiar takie sobie zrobić, pocztątek robiłaś na 5 drutach?
    -
    splocik
    2006/12/03 15:13:51
    Mimamo - dzięki za odwiedziny. Tak, początek robiłam na okrągło, na pięciu drutach nr 4,5.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    ala.mazury
    2006/12/04 21:01:20
    Takie ocieplacze dłoni to znakomity pomysł, nie krępują one rąk jak rękawiczki, a ochraniają dłonie przed zimnem.
    -
    splocik
    2006/12/04 21:05:06
    Ala - te ocieplacze wspaniale sprawdzają się (w moim przypadku) podczas prowadzenia samochodu.
    Pozdrawiam ciepło.
    -
    watystka
    2006/12/08 00:13:44
    Śledzę Twojego bloga od kilkunastu dni. Pomysły na sweterki, rękawiczki i itp. bardzo mi się podobają, a z niektórych już korzystałam :) Pozdrawiam!
    -
    splocik
    2006/12/08 09:48:09
    Watystka - bardzo mi miło, że mnie odwiedzasz i korzystasz z moich pomysłów. Mam nadzieję, że będę mogła częściej czytać Twoje uwagi w komentarzach.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń