czwartek, 30 marca 2006

Powoli do przodu

Praca związana z wykonaniem swetra dla męża postępuje powoli.
Powody są dwa.
Pierwszy związany jest z rozpoczęciem szydełkowej ozdoby świątecznej, która jest dla mnie nowym wyzwaniem - takim sposobem jeszcze nie robiłam.
Drugi powód jest ważniejszy. Ponieważ ma to być prezent, muszę go robić pod nieobecność przyszłego obdarowanego. Mam do dyspozycji ok. 2 godziny dziennie oprócz weekendów, a wzorek wymaga ciągłego przeplatania - jak widać.


Mam nadzieję, że zdążę z prezentem na czas.

W wolniejszym czasie rozpiszę wzorki.

1 komentarz:

  1. Takie były komentarze w poprzednim miejscu mojego blogowania:

    malgorzata.piotrowska1
    2006/03/31 14:09:55
    wzorek na swetrze jest bardzo ciekawy, sweter "tajniak" będzie super
    -
    Gość: dusia292, 2009/02/27 18:37:05
    pisze pani ze rozpisze wzorki moze tak jeden przyklad jak mogla by to robic osoba leworeczna
    -
    splocik
    2009/03/03 13:51:42
    Dusia - skoro napisałam, że podam rozpiskę to podałam - poszukaj w jednej z następnych notek.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń