piątek, 24 marca 2006

Podjęłam decyzję... w sprawie swetra

Przeszukałam stery gazet, wiele stron internetowych (dziękuję Wam za maile i wskazanie niektórych adresów).

Podjęłam decyzję co do wzorów na sweter mężowski. Fason był z góry ustalony - pulower - ponieważ półgolfów i swetrów rozpinanych ma kilka, a pulowery "wyszły" (ostał się tylko jeden).
Zastosowane będą 3 sploty plastyczne wybrane z różnych projektów. Jeden z nich musiałam rozpracować, bo mam tylko fotkę bez opisu wykonania.

Sweter robię z włóczki Sonia Light - 100% akryl, numer 2/9, drutami 2,5 oraz 3.
Numery drutów są niższe niż proponowane na etykiecie, ponieważ ja robię luźno i byłby sweter "dziurawy".


W tej chwili mam zrobiony tylko ściągacz. Nie zamierzam spieszyć się, bo imieniny dopiero po Świętach i prawdopodobnie wtedy sweter będzie wykończony.
Dziś zabiorę się za rozmieszczenie wzoru, a gdy już coś będzie widać - zamieszczę fotkę.

Oprócz swetra robię ozdoby świąteczne.
Teraz robię jeszcze jajkowe koszulki (na prezenty) i jeszcze fajną ozdobę, ale na razie nie zdradzę szczegółów. Jak widać chcę pogodzić wszystkie prace i myślę, że mi się to uda.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz