poniedziałek, 29 stycznia 2024

Dwie małe frywolne

Ostatnio mało wyszywam przy świetle sztucznym.
Jednak do machania czółenkami takie światło mi nie przeszkadza.
Zatem wieczorami supełek po supełku powstają serweteczki - podkładeczki.

Ostatnio powstały takie dwie - to, co widać powstało bez schematu, tak robi mi się najlepiej, a każde okrążenie powstaje po analizie tego co powstało wcześniej.
 

Gdy wykonałam tę pierwszą, zastanawiałam się, czy zrobić taką samą, czy zrobić coś innego, ale stanęło na powtórzeniu wzoru.


Może dorobię jeszcze dwie takie same, ale nie na pewno... :)

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

18 komentarzy:

  1. Bardzo ładne serweteczki, zwsze podziwiam wyroby frywolitkowe.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznosci, serwetki cudne, powinna s zapisywać swoje wzory,pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już też nie wyszywam przy sztucznym świetle, ale machać szydełkiem to mogę nie potrzebne mi dobre światło. Fajne te frywolna podkładki jestem pełna podziwu , dorób jeszcze dwie i będzie dla kogoś super prezent.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Jakieś małe coś i kontrastowy kolor, to mogę wyszyć przy sztucznym świetle, ale jeśli są odcienie kolorów zwłaszcza jasnych, to już nie.
      Dwie też mogą być kompletem w prezencie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. I like the simple beauty of your design 💛🧡💛

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muskaan - dziękuję :)
      Często proste wzory dają piękne efekty.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Jakie ładne. Delikatne i urocze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne frywolitkowe serweteczki :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne i delikatne, ale bałabym sie je wykorzystywać jako podkładki;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      A dlaczego?
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Bardzo ładne serweteczki. Kolorystycznie dobierałaś pod inne ozdoby czy masz je przeznaczone na Wielkanoc/wiosnę? Bo żółty to dla mnie skojarzenie z żonkilami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leacathy - dziękuję :)
      Mogą być do wystroju codziennego, a mogą być świątecznie.
      Mnie też kojarzy się ten kolor z żonkilami, ale też ze słoneczkiem. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Wow! Przepiękne są te serweteczki :D
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń