piątek, 12 stycznia 2024

Małe jajka w koronkach - do zabaw wielkanocnych

Tym razem powstały dwie koronkowe koszulki na jajka małe 6cm. 
Zrobiłam je w międzyczasie, tak dla chwilowego oderwania się od igiełki.
Bawiąc się w zabawach wielkanocnych - Pascha 2023-2024 oraz Od WN do WN, wykonywałam dla Koleżanki koszulki na duże i średnie jajka plastikowe.
W ostatnich miesiącach "ubierałam" po trzy jajka, ponieważ chciałam Koleżance oddać wszystkie jeszcze przed końcem roku. 

Teraz będę "ubierać" małe jajka, które pozostaną u mnie albo powędrują w świat. 





Mam zamiar do końca zabawy wykonać jeszcze kilka koszulek. 


Jajka posyłam do zabaw:


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

28 komentarzy:

  1. Piękne koszulki, zawsze piszę że to majstersztyk.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Beautiful. Minimalistic yet decorative!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muskaan - dziękuję :)
      Na takich małych jajkach niewiele da się zrobić, chociaż kiedyś już robiłam inne wzory.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Fajne te koszulki. Niestety frywolitka jest mi całkiem obca, ale szydełkowe koszulki też są fajne !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Szydełkowe koszulki też kiedyś robiłam, ale to było dawno.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Bardzo fajne koronki:) Lubię ten odcień niebieskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Minimeble - dziękuję :)
      Też lubię niebieskie kolory.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Oba ładne, ale niebieskie bardziej wyraziste :) Mój komputer tak twierdzi ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mięto - dziękuję :)
      Mam jeszcze inny niebieski - błękit. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Jak zwykle fantastyczne gatki wysupłałaś;) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Jak dobrze popatrzeć w sieci to można zobaczyć cudniejsze. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  9. Ślicznie ubrałaś jajeczka, Splociku.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. O, frywolitka, podoba mi się ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jajeczka pięknie prezentują się we frywolitkowych ubrankach:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześlicznie wystroiłaś jajeczka! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skrawku tęczy - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń