środa, 20 grudnia 2023

Frywolitka nadal króluje

Ostatnio moje supłanie kręci się wokół śnieżynek, których trochę już uzbierałam i czekają, by się tu pojawić, ale muszą swoje odczekać. 
Po niektórych zostały tylko fotki, bo one same zmieniły właścicielki.

Na chwilę oderwałam się od śnieżynek i wykonałam trzy zakładki w kolorze niebieskim w ramach zabawy Link Party 12 prac

Jak przystało na zakładki, pierwsze ujęcie jest na tle książki.
 

Natomiast drugie spojrzenie na tle jednolitym.
 

Na tle książki kolor nitki wygląda na niebieski.


Natomiast na jednolitym tle kolor jakby przybliża się w kierunku turkusu.


Zatem albo aparat tak sobie pogrywa z kolorami...


... albo ten kolor oscyluje między niebieskim a turkusem.


I trzy zakładki posyłam do zabawy u Reni.


Banerek obowiązkowo.

Jako, że jest to ostatnie zadanie w tej zabawie i wpisy w obu blogach, to również w obu przedstawiam wszystkie prace wykonane w zabawie przez rok cały.


W drugim blogu (TUTAJ) przedstawiłam zakładkę haftowaną. 

Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

12 komentarzy:

  1. Cudowne zakladki bo frywolitka jest cudowna, pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo słodka zakładka, taka delikatna. Lubię niebieskości we wszystkich odcieniach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Antonino - dziękuję :)
      Tez lubię tę kolorystykę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Pretty bookmark, whatever colour it is!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne te frywolne zakładki, ja jednak wolę te haftowane, ciekawe lubię je robić a używam papierowych , ot takie zboczenie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :) robi
      Ja też lubię robić zakładki, a sama słucham audiobooków. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Cudowna frywolitkowa zakładka. Spokojnych Świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dobrze, ze króluje bo piękne prace tworzysz!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń