poniedziałek, 24 lipca 2023

Skoro był turkus na czółenkach...

Skoro już miałam turkusową nitkę na czółenkach, to wykonałam jeszcze jedną zakładkę, ale i tak musiałam w połowie uzupełnić nitkę na czółenkach.

Tak się złożyło, że po raz kolejny do zabawy Link Party 12 wykonałam zakładkę frywolitkową.

Najpierw wykonałam łańcuszek z kółeczek.


Potem zaczęłam kombinować drugie okrążenie i trzecim okrążeniem z pikotkami zakończyłam pomysł na tę zakładkę. 
Ogonki wykonałam spiralką.

Zakładkę posyłam do zabawy u Reni.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :) 

20 komentarzy:

  1. Znów piekna, sprawnie robisz na czółenkach, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Tak siedzę i sobie kręcę czółenkami, a przy okazji coś wychodzi. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Fajna ta zakładka , choć z frywolitki to noga jestem ale kolor ma fajny !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna zakładka, tym bardziej, że niebieska:)
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małgosiu - dziękuję :)
      Ten kolor, to taki ciemny turkus wpadający w odcień niebeskiego, ale aparat wie lepiej i zawsze kolor nieco zmieni. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Prześliczna frywolitka - zakładka wyszła wspaniała :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna zakładka. Bardzo mi się podoba ta technika. Pozdrawiam Joasia ☺️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Joasiu - dziękuję :)
      Mnie też się podoba, choć za duże formy nie biorę się z obawy, że poległabym. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Już tak dawno nie miałam czółenek w rękach, ze zaczynam się bać, czy oby nie zapomniałam jak się robi supełki:( piękna kolejna zakładka- podziwiam:)Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Tego się nie zapomina, jak jedzenia zupy. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
    2. Oby, bo mam nadzieję,że kiedyś znowu mój świat zwolni i będę miała więcej czasu na przyjemności;)

      Usuń
    3. Reniu - na pewno Twój świat uspokoi się i pozwoli Ci na wykonywanie czegoś dla przyjemności, a może połączy przyjemne z pożytecznym, choć druty, to też Twoja przyjemność. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. zakładka w ulubionym moim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewko - sporo osób lubi kolor niebieski i turkus, ja też :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Cudowna frywolitkowa zakładk.a

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy to ta sama nitka, której aparat odmówił uwiecznienia rzeczywistego koloru? Kolejna bardzo ładna zakładeczka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      Nie, tamta nitka to niebieska, a ta to turkus w odcieniu niebieskim.
      Najczęściej turkus kojarzy się z kolorem zbliżonym do zielonego, a ten kolor jest między ciemnym niebieskim, a zielonym.
      Musiałabym te zakładki położyć obok siebie i wówczas widać byłoby różnicę.
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń