sobota, 6 sierpnia 2022

Skarpetka i to nie jedna

Trochę rozkręciłam się w skarpetkowaniu i zamiast jednej... pary zrobiłam trzy pary lub inaczej sześć skarpetek bez pary. :)))
A wszystko za sprawą zabawy C&K, w której Renia przykazała wykonanie skarpet.

Ponieważ robię raczej drobne rzeczy, więc postanowiłam wykonać skarpetki dla elfów.
Zawieszone na choince będą czekać na małych pomocników Mikołaja. 


Skarpetki robiłam z kordonka na drutach z żyłką nr 2 zaczynając od palców.


Pięty robiłam rządkami skróconymi.
Po zrobieniu czterech skarpetek stwierdziłam, że to za mało i zrobiłam jeszcze dwie.


Wykończeniem zajęłam się siedząc w ogródku, w cieniu pod parasolem.
A po skończonej pracy wszystkie skarpetki zapozowały do fotek na ogrodowym foteliku. 


Chciałam zrobić im fotkę na iglaku.
Zawiesiłam skarpetki-zawieszki na gałązkach, a te zaczęły "tańczyć".
Wykonywały obroty w jedną i drugą stronę i nie miały zamiaru zatrzymać się na chwilę.
 

Dodatkowo, co chwilkę zawiewał wietrzyk i skarpetki nie tylko obracały się, ale także huśtały we wszystkie strony.


Przeniosłam je na inny iglak, gdzie jako tako dały się zawiesić i ułożyć. 


I jeszcze pojedyncza para zawieszona cyprysie.
Wyglądają jak para nie do pary, ale one są równe, tylko ta niby mniejsza wisi niżej i nieco dalej.


Do suszenia skarpetek, wycięłam z grubszej folii foremki.
Wpadłam na pomysł, żeby foremkom po suszeniu skrócić cholewki, zrobić dziurkę w górnej części i przeciągnąć sznureczek do zawieszania skarpetek.
Tym sposobem skarpetki trzymają formę.  :)))

Jeszcze tylko porównanie wielkości skarpetki do pudełeczka zapałek.


Skarpetki tuptają do zabawy u Reni, gdzie w galerii zabawy można oglądać super prace wszystkich Uczestniczek. 


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

32 komentarze:

  1. No nie, zaskoczyłaś mnie totalnie, myślałam jakie skarpety zrobisz ale ze zawieszki ? Do głowy mi nie przyszło, są cudowne.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Lubię zaskakiwać. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. No rzeczywiście skarpetki dla elfów. I jakie elfowe miejsce do prezentacji!
    Urocze są.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale super! skarpety dla elfów- rewelacyjny pomysł na niebanalne ozdoby świąteczne. Co do zdjęć to Cię bardzo dobrze rozumiem, mam tak samo z bombkami, zrobić im ładne zdjęcie i to przy lekkim nawet wietrze to nie lada wyczyn:) Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Z bombkami jest mniejszy problem, bo w zasadzie z każdej strony są takie same, a płaskie skarpetki, różne z obu stron, to już problem rośnie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Na pe2no takimi ślicznymi skarpetkami elfy bedą zachwycone.🙂

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lucyno - dziękuję :)
      Mam taką nadzieję, że im się spodobają. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękne dla elfów skarpetki. Na drobne upominki w sam raz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teresko - dziękuję :)
      Upominek na prawdę musi być drobny, przy tym rozmiarze skarpetki. :)
      Może brylancik malutki. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Pomysł i wykonanie pierwsza klasa!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudeńka!
    Dobry z pomysł ze stałą wkładką dla formy!
    A ja do dzisiaj byłam przekonana. że robisz skarpetki dla siebie...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - dziękuję :)
      No popatrz, jaka zmyłka :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  8. Świetne skarpetki i super pomysł by powiesić je na choince. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super! Elfy na pewno przygarną 🤩

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeanette - dziękuję :)
      Mam nadzieję, że będą zadowolone. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  10. Ja rękawiczki, Ty skarpetki, cos mi się zdaję że robi sie z nas Duet 😉doskonały. Czy to nie urocze drobiazgi na Święta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Primitive Moon - to może założymy jakąś spółkę? :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  11. Śliczny komplet małych skarpetek. Genialne są!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne te Twoje skarpetki i na choince będą się super prezentować.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne są te skarpetki. Elfom z pewnością nóżki nie zmarzną :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eluniu - dziękuję :)
      Tak myślę, że im będzie ciepło w nóżki. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  14. Odpowiedzi
    1. Haft i Patchwork - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń