wtorek, 28 czerwca 2022

Zabawa Pascha 2022-2023 - czerwiec

W ramach zabawy Pascha 2022-2023 (tu są zasady), miałam zrobić w tym miesiącu frywolitkową koszulkę na jajko otwierane, ale wpadło mi w ręce duże popękane jajo bez odzienia. 
Mając na czółenkach jeszcze niebieską nitkę, postanowiłam ubrać duże jajo teraz, a dzieloną koszulkę zostawić na późniejszy czas.

Jajko ma fabrycznie wmontowany sznureczek, więc do ozdoby dołączyła tylko kokardka w kolorze jajka.
 

Jajko widziane od góry


Jajko od dołu.


I jeszcze leżące na boczku.


Ubrane jajo leci do zabawy u Primitive Moon


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

14 komentarzy:

  1. Piekne frywolne jajo, spękania dodają mu uroku.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak już pisałam na drugim blogu frywolitkę bardzo lubię zwłaszcza gdy nie jest biżuterią, której nie noszę. Twoje jajo a właściwie ubranko na nie jest świetne, kolorek ma też super .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Wiem, jak lubisz bardzo podoba Ci się frywolitka. :)
      Ja też nie noszę biżuterii. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Kolejne super wdzianko;) na Wielkanoc będzie jak znalazł;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Jajeczka trzeba ubierać, by zdrowe były. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Śliczne ubranko na jajeczko zrobiłaś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ubranko! Bardzo lubię Twoją frywolitkę Splociku i zawsze z ciekawością ją oglądam :).
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      A ja uwielbiam oglądać Twoje skarpeciaczki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  6. Piękna koszulka na jajko <3

    OdpowiedzUsuń