wtorek, 24 maja 2022

Jak kolorowy ptak - C&K maj

W zabawie C&K, Renia zadała w maju zadanie wykonania czegoś na Dzień Matki lub Dzień Dziecka.

Ponieważ obchody obu tych Dni mnie już nie dotyczą, więc nie mam komu robić upominku.
Zatem z tych dwóch okazji wykonałam dla siebie łapacz snów, o którym myślałam już od dawna.
A w związku z tym, że ostatnio źle sypiam, to przypomniał mi się temat łapacza, no i nadarzyła się okazja.

Zawsze myślałam o białym łapaczu, ale jak zauważacie, ostatnio moim ulubionym kolorem dla frywolitki jest kolorowy kolor cieniowany. 
Nic więc dziwnego, że zaczęłam supłać tą kolorową nitką, która była na czółenkach.

Frywolitkową serwetkę wykonywałam bez wzoru i po każdym okrążeniu zastanawiałam się, co zrobić w następnym.
Supłanie zakończyłam po szóstym rządku i zamontowałam ją w kółku.
Kółko wraz z serwetką ma średnicę 21 cm.


Na koniec przywiązałam tasiemki w kolorach nitki w serwetce i koraliki.
Powstał kolorowy łapacz snów, jak kolorowy ptak.


Łapacz odsyłam do zabawy u Reni


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)

12 komentarzy:

  1. Woooow, przepiękny!!!! Ile w nim kolorów!!! Cudo!
    Uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkie Małe Pasje - dziękuję :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Bardzo piekny łapacz snów, może teraz będziesz lepiej spać.Zrobilas sobie ładny prezent .Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Urszulo - dziękuję :)
      Zobaczymy, jak będzie. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  3. Taki łapacz snów powinien zapewnić Ci piękne kolorowe sny w obfitości tak wielkiej, że możesz ich trochę podesłać do mnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Motylku - jak będzie zbyt dużo snów, to wiem, gdzie je skierować. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Piękny frywolitkowy, kolorowy ptak:) choć przyznam się, że ozdoby tego typu wolę jednak białe, ale to jest łapacz dla Ciebie Splociku i oby zapewnił i przyniósł spokojny kolorowy sen ;) każdy z nas jest/był czyimś dzieckiem więc każda praca dotyczy nas samych
    Dziękuje za udział w zabawie i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Mam nadzieję, że sny będą spokojne i kolorowe. :)
      Czasami trzeba zrobić dla siebie Dzień Dziecka. :)))
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Piękny i frywolitkowy łapacz widzę pierwszy raz - jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny frywolitkowy łapacz, w optymistycznej kolorysyce.

    OdpowiedzUsuń