wtorek, 31 maja 2022

Zabawa Pascha 2022-2023 - maj

O mały włos zapomniałabym o całorocznej zabawie wielkanocnej Pascha 2022-2023, której kolejną edycję poprowadzi The Primitive Moon z pomocną dłonią Xgalaktyki.
Cieszę się, że zabawa ma swoją kontynuację, bo dzięki całorocznej systematyczności, będę mogła zrobić parę ozdób i kartek wielkonocnych.

Dosłownie na ostatni moment udało mi się wykonać frywolitkową koronkę na przezroczyste jajko.


Kupiłam takich jajek kilka w czasie przedświątecznym, gdy w sklepach z dekoracjami było mnóstwo ozdób oraz półproduktów do samodzielnego wykonania ozdób wielkanocnych.


Te jajeczka to takie sprytne są, bo można je otworzyć i włożyć coś do środka (jakąś niespodziankę), ale wówczas ozdoba jajkowa musi być tak skonstruowana, by jajko dało się otworzyć.


To pierwsze jajko, z braku czasu, nie będzie otwierane, chociaż w środku jest niespodzianka, lecz w postaci niejadalnej.
Następne spróbuję zrobić otwierane.
  
Jajko odsyłam do zabawy u Primitive Moon.


Dziękuję za każde pozostawione słowo w komentarzu. :)  

18 komentarzy:

  1. Coś pięknego!
    Zawsze zachwycam się frywolitkowymi pracami ta technika jest mi zupełnie obca i nie do ogarnięcia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anno - dziękuję :)
      Jest do ogarnięcia, jak każda inna, tylko trzeba poczuć do niej chęć lub potrzebę. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Ale fajny pomysł - ten kwiat w jaju pięknie się prezentuje. A "ubranko" prześliczne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna ta koszulka na jajko. Frywolitki niestety nie opanowałam, ale też przyznaję się bez bicia że nie czułam takiej potrzeby. Ale podziwiać tą koronkę bardzo lubię. Przyznam się że te akrylowe jaja tez wykorzystuję, ale nie wpadłam na to żeby je otwierać :-), tak że dziękuję za pomysł
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu - dziękuję :)
      Nie wszystkie jajka akrylowe dają się otwierać, tak jak nie wszystkie bombki. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  4. Świetny pomysł i wykonie, a samo takie jajo jest niespodzianką;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu - dziękuję :)
      Pewnie tak. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  5. Jak zwykle śliczna frywolitką.

    OdpowiedzUsuń
  6. Podoba mi się taka frywolitkowa pisanka iładny kolor kordonka.Do tej pory robiłam tylko płaskie pisanki i bombki.Kiedyś zakupiłam u Renulka schematy bo sama nie potrafię projektować frywolitki.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Elżusiu - dziękuję :)
      Ja czasami korzystam z gotowych wzorów, ale większość to skromna twórczość własna, bo jak znane są podstawy, to można samodzielnie coś tworzyć. :)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  7. Świetny pomysł na ozdobę wielkanocna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ozdoba, frywolitka wymiata!

    OdpowiedzUsuń